Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Koska mun vuoro:D Minulle luvattiin että pääsen kans:D Ehkä ei ihan näin kylmällä kylläkään, kun on lenkistäkin huulet siniset:D

En mää tiiä, mulle yritettiin soitellaki oikeen, mutta oli puhelin iänettömällä. Huuteli sitte facessa ni lähettii. Vähän kyl tuuli hihoista sisään, mut muuten aivan jees ja nyt minut on ikäänkuin sisäänajettu tähän touhuun :D

Viimeiset 4 työpäivää jäljellä ensi viikolla ennen kesälomia! :dance: Sitten lauantaina Pakkis-risteilylle ja sitä seuraavalla viikolla Lontooseen. Me likes! :D

Iltapalani tai viimeinen ehtoolliseni.

Kuva0604 (360x400).webp

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Joku hullu ajaa prätkällä näillä keleillä?! :D Mä olin äsken viitisen tuntia ulkona töissä ja meinas paleltua. En riisu pitkiä kalsareita ennen juhannusta, tämän lupaan teille kaikille tässä ja nyt.

Joku hullu ajaa prätkällä näillä keleillä?! :D Mä olin äsken viitisen tuntia ulkona töissä ja meinas paleltua. En riisu pitkiä kalsareita ennen juhannusta, tämän lupaan teille kaikille tässä ja nyt.

Selevä. Katomma.

No menköön nyt heinäkuuki samaan rytäkkään. Shortsit ja black horset, mikäs sen komiampaa. Onhan tytöilläki, mää oon nähny.

Aika kovia luppailet. Kuvia sitten todisteeksi.

Ai tätä monikulttuurista britanniaa, ja sivistynyttä pitkän viikonlopun viettämistä. Mulla on kämppä kahdeksannessa kerroksessa, mistä näkee hyvin tällaisen kaupungin vuokrarivitaloalueen yli. Ja meno on mahtavaa. Yhden talon pihalla viisi valkoihoista äijää seisoo rivissä toisilleen huutaen ja ryypäten, samalla kun niitten noin 8-10 vuotiaat lapset juoksentelevat pitkin aluetta, kiipeillen naapureitten aitojen yli, ja huitoen toisiaan helvetin isoilla lankuilla. Äijät ei tee asialle mitään.

Niitten naapurissa asuvat pakistanilaiset vittuuntuvat menoon ja tulevat ulos. Ja voi helvetti, että niitä on monta siinä yhdessä rivitalokämpässä. Nyt ne seisoo tuolla rivissä kumpikin porukka omalla tontillaan ja uhoavat toisilleen kovaäänisesti. Kaksi taloa eteenpäin joku polttaa/grillaa jotain pihallaan avotulella. Sitten keskellä tätä kaaosta on yksi talo, jossa on upeasti hoidettu puutarha, jossa on ankka ja lätäkkö sille ankalle, kasvihuone ja muutenkin koko kämppä näyttää niin idylliseltä kuin vaan voi olla. Mahtaa omistajia/vuokralaisia vituttaa, kun ympärillä ei ole kuin apinoita.

Kunnon viihdettä joka illaksi 3d:nä.

No mitä vittua. T-paita ja farkut ollu asustus jo kuukauden. Nyt kun maa ei oo enää märkä niin sukatkin joutaa pois ja crocksit tietenkin :D

Nautin yhdestä Glenlivet 12yo ja yhdestä kylmästä koffista! Huomenna alkaa dietti! :fuckyeah:

Parilla työkomppiksella synttärit, niin nyt on mätetty pitsaa ja kakkua.. Kunnon sikabulkki-päivä ollunna ja kuutisen tuntia pitäs pysyä hereillä. Saattaa olla, et joutuu tirsat ottaa :)

Vittu on tämä kans. Koko illan ja päivän väsyttää, kun menet nukkumaan niin yhtäkkiä onkin helvetin virkee olotila. Juuri näin...

Back
Ylös Bottom