Nätä on aina mukava katsella, vaikkakin päättyi apeisiin fiiliksiin. Eiköhän sieltä kuitenkin vielä nousta parempana kuin koskaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hulkin ja Wileniuksen menoa jaksais katella vaikka kokonaisen dvd:n verran. \o/
Ehkä naurettavin kommentti mitä sulta oon lukenut. Wilenius ei tainnut olla itse kisakunnossa?Juu, ja Wilenius toimi kevään kisoissa Utin huoltajana. Siinä sitä komiikkaa vasta onkin.

Ehkä naurettavin kommentti mitä sulta oon lukenut. Wilenius ei tainnut olla itse kisakunnossa?![]()
Juu voipi olla että en hiffannu pointtia. Väsyneenä pärinöissä täällä ihmettelen maailman menoa.Huhhuh, ottakaahan ihan iisisti. Pitääkö ne kaikki kommentit selitellä rautalangasta, että ymmärretään mihin osaan jostain asiasta kommentti liittyy.
Juu voipi olla että en hiffannu pointtia. Väsyneenä pärinöissä täällä ihmettelen maailman menoa.
e. ei pitäisi ottaa kantaa keskusteluihin vajaalla aivokapasiteetilla, kun se ei ole täysilläkään mikään kummoinen.
Eipä oo kapasiteettia itelläkään. Tuo nyt oli vaan näköjään puolihuolimattomasti heitetty humoristiseksi tarkoitettu heitto, jota nyt ei vaan tulkittu sellaiseksi. Ymmärrän kyllä miksi, tää valintasotku tunkee nyt joka paikkaan.
Onhan siinä komiikkaa kun Wilenius on huotajana. Se meinaan syö koko ajan :D
1 Kierros aina väriä ja sitten muonaa ääntä kohti :PNo tuloksia perkele?!
Pienin kaveri voitti :o, Onnittelut silti Utille ja Tuomakselle.