Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt on piru merrassa ja tilanne päällä: ei ole kahvia ja lähikauppa aukeaa vasta ysiltä! Että helvetin hyvää huomenta vain.

Oli juhlat, jäi paljon ruokaa ja herkkuja ja juomaa. Voivoi. Oli myös tosi kivan näköinen poke ja narikkapoika. Narikkapojalle annoin puhelinnumeron (mikä vitun idea sekin oli???). Harmittaa jos ei soita. Harmittaa jos kaikki herkut syön itse, mutta hauskaa oli. Ensi vuonna uusiksi. Nyt jos nukahtaisi,ehtisi pari tuntia nukkua.

1,5 tuntia ja mä pääsen himaan! Pitää tosin edes takaisin poiketa salin kautta, koska unohdin vittu soikoon puhelimeni pukukaappiin. Nyt onkin virallinen koomapäivä, koska pitää unirytmi kääntää mahdollisimman nopeasti normaaliksi. Ei paljoa puolta päivää kauemmin viitti nukkua.

1,5 tuntia ja mä pääsen himaan! Pitää tosin edes takaisin poiketa salin kautta, koska unohdin vittu soikoon puhelimeni pukukaappiin. Nyt onkin virallinen koomapäivä, koska pitää unirytmi kääntää mahdollisimman nopeasti normaaliksi. Ei paljoa puolta päivää kauemmin viitti nukkua.

Mulla 20 min työpäivää jäljellä, sitten kevyet 5-6h unet, jotta illalla saa unta. Tullessani töihin tänään, olin ajanut työmatkastani jo 90%, kun huomasin ID-korttini jääneen kotiin. Ei siinä muu auttanut kun palata hakemaan, onneksi olin varannut salilla käymiseen ja suihkuun ja vaatteiden vaihtamiseen reilut 2½h, niin ehdin ihan rennosti vielä ottaa salillakin ennen töihin tulemista.

Voihan väsymys.. vielä pitäs 4h jaksaa töissä ja illalla taas takaisin. Onneksi keli näyttää synkältä niin malttaa ehkä töiden jälkeen nukkua muutaman tunnin.

Voihan väsymys.. vielä pitäs 4h jaksaa töissä ja illalla taas takaisin. Onneksi keli näyttää synkältä niin malttaa ehkä töiden jälkeen nukkua muutaman tunnin.

Kuullostaapa mukavalta.

Ota tuosta hieman
[video=youtube_share;CbGMeToAspk]http://youtu.be/CbGMeToAspk[/video]

Telekkaristakin tulee Kuoleman Odotus dokkari. Mikäs sen parempi tapa aloittaa päivä. :D

Reilun kymmenen tunnin unet pitkästä aikaa! Tosin tuntuu vähän siltä, että voisi painua vielä takaisin sänkyyn löhöilemään...

Back
Ylös Bottom