Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olipa hieno päivä:)

Mä niin haluun salille.... se on kivaa ku tauon jälkee taas motivaatio niin korkeella et melkee tekis mieli ottaa makuupussi salille ja jäädä sinne :D

Kermaperunaa ja jauhelihaa! On se vaan niin hyvää!

Ja kohta saa katsoa kiekkoakin! :)

Dokkariketjun innoittamana on tullut kuunneltua artistia nimeltä Rodriguez. Ihmeen hyvä, vaikken tämän tyylistä juuri koskaan ole kuunnellut.

En alkuun meinannu kuunnella noita ton kuvan perusteella, mutta uskaltauduin ja varsin viihdyttäviltä biiseiltä kuullosti.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Voi viddu sentään, kun yritän tonen bloggeriin päivittää jotain ja sitten se on ihan jumissa koko paska... Kaatuilee kokoajan saatanan rutku.

Aaahh, iha kauhee jäätelön himo päällä! Eikä kiinnosta käydä salilla, tänää sentään ryhdistäydyin ja kävin reippaan tunnin sauvakävelyllä -.- Joutuu varmaa kohta lähtee ABClle ostaa jäätelöä :D

Vastamäki ja vittu, joo. Sitä se oli tämäki päivä, ilman vittua kylläki. Nessu tullee halavemmaks. Ja joko mulla on suu kaventunu tai maitopurkissa vastaavasti leventyny, mutta rinnuksille menee nyt ja pahasti. Menis vaikka nukkuun.

EDIT: Tai siis panis maata.

Vuoden ekat hyttysen pistokset koettu. Kun ny ei kauhee patti nousis ainakaa ottaa, mistä toinen kävi vertani imemässä kesken Suomen pelin ja vielä baarissa sisällä :P

Kysymys ei varmaankaan ole mulle osoitettu, mutta kun saiskin tulla yöstä iltaan. Ei perkele! Valvomisen lopetan tämän yön jälkeen ja keskiviikoksi aamuun. Ei vittu soikoon! Huomenna onkin sitten ihan virallinen koomapäivä, kun pikaisesti käännän unirytmin.

Back
Ylös Bottom