Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

"Hauska" ketju lukea, tuo abdul ei ole somalia nähnytkään, kyllähän tuon jokainen kirjoitustyylistä ja -taidosta näkee. Ja onko muuten itse asiassa väittänytkään olevansa.

Kunhan ärsyttää parhaansa mukaan ja onnistuu loistavasti, aikuiset miehet on ihan suunniltaan :D
Vähäjärkisyys viittaa selvästi somaliin.

Ja jengin kimpoilu täällä jonkun keskenkasvuisen kakaran juttujen takia viittaa selvästi pilottitakkiin, suomileijona-tatuointiin ja maihareihin.

no mut noihan on ihan ok?

Eikös tuo rastafari-uskonto aika pitkälti tähän kulminoidu? Tosin niitä heppuja ei taida työnteko noin muutenkaan ihan kauheasti kiinnostaa.

Väärin, kyl rastafarit työtä tekee.. itselleen.. eli jotain kasvimaata mylläävät jne. "Babylonin" kahleisiin eivät kuiten suostu.. raha kun ei ole heille mikään arvokas tuote.. vaihtokauppa talous taitaa olla heidän ihanteensa. Ihan hieno asenne sinäänsä.

Hieman petyin kun täällä laski mamuttajien verbaalinen anti lähes tuon abdulin tasolle. Edelleenkin kirjoitusasusta näkee, että Abdul on täysin kotimainen Jonne, joka onnistui taidokkaasti provosoimaan muutamia henkilöitä täällä.

En tiedä oletteko koskaan nähnyt Somalin tai vastaavan muun Abdulin kirjoittavan Suomea? Ei taatusti ole ulosanti tuollaista :)

En tiedä oletteko koskaan nähnyt Somalin tai vastaavan muun Abdulin kirjoittavan Suomea? Ei taatusti ole ulosanti tuollaista :)

Riippuu toki kauanko asuneet Suomessa. Mut onhan niillä aina omat tyylinsä, johtuen omasta kielestään. Yleensä siellä aina konsonantteja tai vokaaleja lipsuu liikaa/liian vähän, vaikka puhuisivat hyvinkin. Esim. ite tykkään lyhennel sanoi pikkase sillo tällö.

Kun kohtuullisuudesta mentiin mamujen kohdalla jo alkutekijöissä ohi ja lujaa niiden virratessa Suomeen, kandeis keskittyä vahinkojen paikkaamiseen edes. Jonkin tasoista toimintaa koulussa, ettei sinne Hansa-kortteliin tarvi mennä koko päiväksi surffailemaan. Ikäväähän se on siellä koulussakin olla muitten seassa, mut minkäs teet. Siis etenkin tyttöjen osalta pelkästään.

Ite olin viime vuoden kouluavustajana mamu-luokassa, jossa lähtökohtaisesti ketään ei osannut kuin yleisimmät sanat. Hieno ja avartava kokemus, mutten uudestaan jaksaisi. Sellaista lasten vahtimista koko keissi ettei mitään rajaa. Joka tunti alkoi sillä, mitä tytöille ei saa tehdä, ja sitä opettaja takoo epätoivoisesti näiden päähän. Parhaat tapaukset ottavat ja käyttävät tilaisuutensa, jatkavat opiskelua ja pyrkivät sopeutumaan. Sitten meidän luokassa, joka oli ns. ekan asteen oppilaita, ryhmä muuttui liki päivittäin kun ei se koulu jaksanut napata yhtään sittenkään, poliisi nappasi kiinni "erinäisistä" syistä, ynnä muuta. Aika pienestä prosentista puhutaan onnistuneiden kohdalla, ja siihenkin käytetty ties kuinka perkeleesti rahaa. Aika suljettua koko touhu. Pienimmätkin asiat täysin luottamuksellisia. En ymmärrä, mutten mä kaikkea ymmärräkään onneksi.

Päällimmäisenä kun aikaa muistelee, niin paha olohan sieltä tulee ekana mieleen oppilaista. Koulua ei ole ikinä käyty, sääntöjä on täysin mahdotonta noudattaa, helvetin mahdotontahan toi touhu on. Jos kaikki lyödään käteen, täysi ylläpito, terapeutit, tulkit, sosiaaliavut kaikessa mahdollisessa, vois siinä samalla jotain oppiakin. Ellei, niin ainakin käyttäytymään hiukan maan tavoille.

Se ei multa ole mitään pois, jos jollain bussikuskilla on turbaani päässä. Homma vaan menee aina jyrkemmin siihen suuntaan siinä, että kaikkea pitää ymmärtää koska se on erilaista. Mitähän seuraavaksi.

Alkoi hiukan jopa naurattamaan Abdullahin jutut, kun sivuutettiin muitten osalta silpomis-aihetta. Naiset pitää, kun isot mustat miehet kontrolloivat heitä. Ehkei nyt ihan samasta kontrolloinnista puhuta, mitä perusrentut yleensä... Aikas jokseenkin radikaalia kontrollointia. Mutta onneks erilaisuus on rikkaus. Ehkäpä mä pääsen joskus joku päivä ajamaan bussia alasti, jos olen tottunut munasillani olemaan koko kesän mökkeilyn jälkeen. Kylmyyskään ei haittaa, tekee vaan hyvää vehkeille. Plussa-puolia vaan löytyy!

"Silvonnan tarkoitus on kontrolloida naisen seksuaalisuutta. Naisen seksuaalista nautintoa pyritään estämään, jotta nainen ei olisi uskoton, eikä olisi yhdynnässä ennen avioliittoa."

Näköjään kiinnosti sen verran, että linkitit sieltä kolme lausetta tänne, joten älä valehtele. Ei ole hyvä tapa.

Niin, olen lukenut tuon kohdan wikipediasta jo kauan, kauan sitten ennen sun turhanpäiväisiä viisasteluja ja linkkailujasi. Olen yrittänyt etsiä EDES JOTAIN JÄRJELLISTÄ SELITYSTÄ moiselle hulluudelle jo kauan, ja nyt kun aion kysyä asiaa tämän foorumin kautta suoraan sylttytehtaalta, niin sun ei siihen-kään väliin kannata nokkaasi tunkea. Ei pitäisi olla vaikeaa ymmärtää, että jos henkilö a kysyy jotain henkilöltä b, niin c:lle ei asiaan vastailu kuulu.

Jos haluan kaltaisesi normimusun mielipidettä asiaan, kysyn sitten sinulta tai tai joltain kaltaiseltasi.

- - - Updated - - -

12169549.jpg

Ihan kiva ; )))

Oikeesti, tämänkaltainen vittuilu, jolla on oikeaa kaikupohjaa, uppoaa minuun, vaikka olenkin kohde.

Ekaa kertaa pitää myöntää: Hyvä "Abdul ! " :rock::hyvä:

Haluan elää pinkissä haavemaailmassa jossa ihmiset ovat solidaarisia ja rauhaa rakastavia, mutta todellisuus = mulkeroita sotahulluja, raiskaajia väkivaltaisia löytyy joka rodusta.

Back
Ylös Bottom