Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joko örvellän ihan urakalla frendien kanssa tai sitten käyn salilla, nautin palkkarin, teen hyvää ruokaa ja oon HCBB :D

En oo viel päättäny :)

Persekännit ja koko yö syödään makkaraperunoita ja aamu oksennetaan. Mitäs sä? :)

Kuullostaa ihan sulta!

Salille huomenna ja sitten kaupungille ja illalla krebaamaan. Keskiviikkona piknikkailemaan ja iltapäivällä heittelemään kavereita mattoon :)

Tasan vuosi sitten tässä meidän opiskelija-asuntojen keskellä olevilla grillikatoksilla istui porukka läpi yön juomassa viinaa. Nyt ei näkynyt ketään, sade on ajanut porukan sisälle

Huomenta! :) Olisinko ahkera ja käväsisin jumppailee ennen vapun alottamista vai skippaanko.. Miten muut pakkislaiset? Reeniä vai tentun ottoa heti kun voi? :D

Vappu on turhin juhla mitä vuodesta löytyy. Työväen juhla..? Mä en tekis päivääkään töitä ellei olis pakko ja jos en olis näin perso rahalle. Tai paremminkin oon perso omalle hyvinvoinnille ja mukavuuksille, joita saa rahalla. Vappua en juhli. Toki kun en käytä muutenkaan alkoholia niin en juhli muitakaan ryyppäjäisiä.

Jos/kun otatte tänään alkoholia, niin tehkää se Hollannin kuningatarelle, koska tänään on Queen's Day. Vuosittain nimittäin Hollannissa vietetään Queen's Day:ta, mutta tänään, tämän vuoden Queen's Day:na Beatrix luopuu kruunustaan, ja tilalle astuu William. Queen's Day on Hollannin suurin pyhäinpäivä, ja koko jengi pukeutuu oranssiin ja ilmeisesti Amsterdamissa ainakin on menoa ja meininkiä.

Queens-day.png

Back
Ylös Bottom