Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä saan onneks huomenna nukkua pitkään, tässä on nyt 3 päivää menty 5h yöunilla, la-su oli 16h vuoro ja tänään 14h töitä.

Mä saan onneks huomenna nukkua pitkään, tässä on nyt 3 päivää menty 5h yöunilla, la-su oli 16h vuoro ja tänään 14h töitä.

Minäki oon tälle päivää jo toisessa työvuorossa. Yritän kytkee puhelinta sterkkoihin että vois kuunnella Amaranthea duunissa. Ei onnistu perkele. Liikaa mahdollisuuksia. Liikaa liikkuvia osia!

Omasta profiilista löytyy tuollainen "My Activity" -välilehti ja sen alareunasta linkki "More Activity". Kun sitä klikkaa, se sanoo ~~Progress~~ ja kah! LISÄÄ AKTIVITEETTIA! MINULLE! Häiritsevän tyydyttävää, nyt on varmaan joku tylsyysennätys tullut tehtyä.

Minäki oon tälle päivää jo toisessa työvuorossa. Yritän kytkee puhelinta sterkkoihin että vois kuunnella Amaranthea duunissa. Ei onnistu perkele. Liikaa mahdollisuuksia. Liikaa liikkuvia osia!

Mä heräsin tänään aamulla 6:20, niin että mulla on ihan kivasti tunti aikaa heräillä ja syödä ja keräillä itseäni. Huomasin siinä samassa, että sunnuntain yövuoron päätteeksi olin jättänyt työvaatteet Helsingin keskustaan vakkarikohteeseen ja itselläni oli vuoro Espoossa tänään. Eihän siinä auttanut muu kuin lähteä hiki hatussa ajamaan keskustaan... Onnistunut aamu, ehdin kyllä hyvin töihin kahdeksaksi.

Pitäisköhä taas lopettaa batteryn juomine.. Muuten on vaihteeks valoa tunnelissa, haisis et saattais päästä muuttaa pois suomesta. Ainaki vuodeks pariks :O

"Se päivä ei oo vielä tänääääää-ä-ä-äää-äää". GET THIS SONG OUT OF MY HEAD!

Jos et nyt ihan Venäjälle joudu, niin se on jo plussaa.

Nälkä ja väsyttää. Mutta olipas erinomaisen mukavaa potkia vähän palloa pitkästä aikaa, eli päivästä jäädään plussan puolelle.

Mä haluisin potkimaan!

e. Siis ihmisiä, en palloa.

- - - Updated - - -

Päivän lämpimässäolleiden maitorahkojen syönti ei välttämättä ollut paras ideani.

Viimeksi muokattu:
Mä haluisin potkimaan!

e. Siis ihmisiä, en palloa.
Ei ole tullut kokeiltua tuota, mutta joskus kyllä voisi. Pitääkö tuohon olla jotkut hallitut olosuhteet, vai voiko vain kadulla potkaista kadunmiestä?:D
Päivän lämpimässäolleiden maitorahkojen syönti ei välttämättä ollut paras ideani.
Eikös se sulahda lämpöisenä helpommin alas?
Mää potkisin mieluummin ihmisiä. Potkupallo on aika jälkeenjäänyttä hommaa.
Jumankauta akka, saat kohta pallosta!:curs:

Ei ole tullut kokeiltua tuota, mutta joskus kyllä voisi. Pitääkö tuohon olla jotkut hallitut olosuhteet, vai voiko vain kadulla potkaista kadunmiestä?:D
Eikös se sulahda lämpöisenä helpommin alas?

Suosittelen ensin aloittamaan vaikka säkin kanssa, se ei katsos potki takaisin, kuten kadunmiehet saattavat. Mulla tuli tosta mielee meiän salin yksi FAQ: Saanko hakata mummoja kadulla?

Sulahti, mutta masu taitaa olla eri mieltä asiasta.

Back
Ylös Bottom