alexandrantonia
Kusipää
Mä saan onneks huomenna nukkua pitkään, tässä on nyt 3 päivää menty 5h yöunilla, la-su oli 16h vuoro ja tänään 14h töitä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä saan onneks huomenna nukkua pitkään, tässä on nyt 3 päivää menty 5h yöunilla, la-su oli 16h vuoro ja tänään 14h töitä.
Minäki oon tälle päivää jo toisessa työvuorossa. Yritän kytkee puhelinta sterkkoihin että vois kuunnella Amaranthea duunissa. Ei onnistu perkele. Liikaa mahdollisuuksia. Liikaa liikkuvia osia!
Pitäisköhä taas lopettaa batteryn juomine.. Muuten on vaihteeks valoa tunnelissa, haisis et saattais päästä muuttaa pois suomesta. Ainaki vuodeks pariks :O
Minäkin muutan! Toivottavasti pidemmäksikin, kuin kahdeksi vuodeksi.
Kiva! Siistiä, onko maa tiedossa? Itsellä pari haastattelua välissä, mutta näyttää hyvältä.

Jenkkilään, Floridaan![]()
Ei sentään venäjälle:D mut kiinaa.
Nälkä ja väsyttää. Mutta olipas erinomaisen mukavaa potkia vähän palloa pitkästä aikaa, eli päivästä jäädään plussan puolelle.
Ei ole tullut kokeiltua tuota, mutta joskus kyllä voisi. Pitääkö tuohon olla jotkut hallitut olosuhteet, vai voiko vain kadulla potkaista kadunmiestä?:DMä haluisin potkimaan!
e. Siis ihmisiä, en palloa.
Eikös se sulahda lämpöisenä helpommin alas?Päivän lämpimässäolleiden maitorahkojen syönti ei välttämättä ollut paras ideani.
Jumankauta akka, saat kohta pallosta!:curs:Mää potkisin mieluummin ihmisiä. Potkupallo on aika jälkeenjäänyttä hommaa.
Ei ole tullut kokeiltua tuota, mutta joskus kyllä voisi. Pitääkö tuohon olla jotkut hallitut olosuhteet, vai voiko vain kadulla potkaista kadunmiestä?:D
Eikös se sulahda lämpöisenä helpommin alas?
Et osuis kuitenkaan. :lol2:Jumankauta akka, saat kohta pallosta!:curs: