Ok, ryssät ja entiset ryssävaltiot ovat myös korkealla rikostilastoissa. Ei silti poista sitä tosiasiaa, että muslimivaltioista tulevat mamut ovat todella yliedustettuina rikostilastoissa joka vuosi vs. kantaväestö. Eikä myöskään poista sitä tosiasiaa, että poislukien ryssävaltiot, yhteinen tekijä rikostilastojen kärkipäälle on Islam. Sanotaan sitten niin, että ryssämamut ja muslimimamut on rikollista ainesta jos siitä tulee sinulle parempi mieli.
Muslimimamuissa on vielä se aspekti, että suurin osa on täällä veronmaksajien elätettävänä, toisin kuin ryssämamuissa. Tarkoittaa siis täydellistä kunnioituksen puutetta Suomen antamaa apua kohtaan.
13% työllisyysaste kertonee jotain jengin laadusta.
Mutta joo, pitää alkaa valmistautua työviikkoon. Minähän olen muuten ison kv-yrityksen teknologiajohtaja omalla alueellani. Ei paskasti matalan ÄO:n omaavalta Persujen kannattajalta.
Noni. Tulihan se sieltä.. olipas vaikeeta. Kiitos. Puhutaan asioiden oikeilla nimillä, että pysyy joku järki tässä hommassa. Eli ryssä- ja musumamut tehtailee vs kantaväestö eniten rikoksia. Prosentuaalisesti mamuja ylipäätään tänne tulee varmaan 90 %:sesti ryssä- ja musumaista :D Eli toisinsanoen mamut in general tehtailee enemmän rikoksia vs kantaväestö. Ei se ole mikään uskontosidonnainen juttu. Ei koraani sano, että mene vieraaseen maahan ja tee rikoksia. Tää on nyt tämmönen juupas eipäs väittely mikä ei johda mihinkään. Sun mielestä syy rikoksille on muslimitausta ja mä ammuin argumentin alas näyttämällä että yhtä lailla (tai itseasiassa enemmän) rikoksiin syyllistyy virolaiset ja venäläiset, jotka ovat kristittyjä.
Ja tähän loppuun vielä jos saan jonkun lähteen tälle:
Muslimimamuissa on vielä se aspekti, että suurin osa on täällä veronmaksajien elätettävänä
..niin olisin kiitollinen. Vai pitääkö mun itse googlata se?