Mitä vittua? Minkälainen se pullo ja lavuaari on?Pudotin hajuvesipullon kylppärini lavuaariin. Lavuaari meni pirstaleiksi, hajuvesipullo on ehjä.
Yksinkertaisesti vituttaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä vittua? Minkälainen se pullo ja lavuaari on?Pudotin hajuvesipullon kylppärini lavuaariin. Lavuaari meni pirstaleiksi, hajuvesipullo on ehjä.
Yksinkertaisesti vituttaa.
Mitä vittua? Minkälainen se pullo ja lavuaari on?
Ajon juuri tutkaan pitkällä ohituskaistalla rekkajonoa ohittaessani 139km/h satasen rajoituksella => parin tonnin pikavoitto päivän piristykseksi. Yritin saada sen menemään Audin mittarivirheen piikkiin mutta turhaan. Voisi kuvitella minua vituttavan aika vitusti.
Tulipa paska puhelu tänään Lastenklinikalta. Voi vittujen vittu.
Olin ottamassa starcraft 2'ssa voittoa niin kone heitti sit sinistä ruutua. Kyllä ärsyttää.
Ristisiteen korjausleikkauksen jälkimenot. Paljastu et oli kierukkaki revennyt molemmin puolin ja osin poistettii ja osin kiinnitettiin uudelleen ja takaristisiteessä myös repeämä...nyt sit vittu homehdutaan himassa...
Mihin sä oot ittes telonu?
Vanhoja futisvammoja joita pahennettu ryyppyreissujen törmäilyillä :D
Lopeta se.Ryyppääminen tekee susta törkyturvan.
Perkeleen mainos- ja ilmaisjakelijat! :curs:
Eivät pääse rappuun, koska alaovi lukossa 24h, joten soittelevat aina randomilla asukkaiden summereita, että joku päästäisi sisään.
EDIT: Tässäkin vanhassa talossa, kun on äänieristykset vähän niin ja näin, niin ensin meinaa saada paskahalvauksen itse, kun se vanhanaikaineen BBZZZZZZ!!!!! pärähtää odottamatta ja sitten se sama surina kuuluu vähän vaimeampana naapurin oven takaa, ja vielä uudelleen ja uudelleen, pikkuhiljaa asteittain vaimentuen, kun jakelija painelee kämppien summereita läpi yläkerroksista alaspäin edeten.
Eilen tyttöystävä puhkes itkuun ja kysyin mikä on, niin vastaus oli, et viime kesänä kaks ulkomaalaista miestä oli koittanu raiskata senSiinä sitten oot ite turpa auki ja et tiiä mitä sanos... eilisen ja tämän päivän kimpoillu pitkin seiniä! VITUTTAA NIIN PERKELEESTI, KUN EI VOI VAIKUTTAA ASIAAN!!:wall: (Oli pakko saaha purkaa päätä)
Vituttaa nuo koulu"kavereiden" jutut facebookin ryhmäkeskustelussa. Vittu mitä urpoja koko sakki saatana, niin saatanan turhia nörttejä ja viisastelijoita kaikki.
Huomenna 2,5h koulua jäljellä ja sitte se on ADIOS! Jos hyvä tuuri käy nii ei tuon porukan sekaan tarvi palata enää ikinä.
Jaa. Itse olen joskus miettinyt, miten keskustelupalstoilla voisi joskus keskustelun laatu parantua jos ihmiset kirjottaisi sinne omalla nimellään. Sitten avaan facebookin ja totean, että olin väärässä..Vituttaa nuo koulu"kavereiden" jutut facebookin ryhmäkeskustelussa. Vittu mitä urpoja koko sakki saatana, niin saatanan turhia nörttejä ja viisastelijoita kaikki.