Tämä tässä näin. Johtunee ehkä väsymyksestä.
Kokeile sitä olutta. Mä tarjoon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämä tässä näin. Johtunee ehkä väsymyksestä.
Ikävä homma tietysti sun kannalta. Mutta ei nyt ole mitenkään järkevää ottaa jokaisesta, jolla on flunssan oireita välittömästi kaikkia mahdollisia verikokeita.Mulla on myös kokemusta näistä osaamattomista lääkäreistä . Olin selvästi puolikuntonen ja pää täynnä räkää ja kurkku kipeä kokoajan joten päätin mennä lääkäriin. Lääkäri sano sen olevan normaalia flunssaa vaan ja menevän ohi levolla. No tää sama jatku vielä viikon ja menin ottamaan verikokeet ,joissa todettiin mykoplasma ja sain antibioottikuurin ja tauti lähti nopeasti. Vitutti jälkeenpäin todella paljon olla "turhaan" kipeänä vain sen vuoksi ettei niitä verikokeita voitu ottaa välittömästi.
Näemmä joillakin se kuuden vuoden, vai mitä lääkis kestääkään, opiskelu menee hukkaan. :face:
Yleinen heitto. Kieltämättä meni hitusen ohi. Kumminkin tuttavapiirissä riittävästi tapauksia joissa lääkäri ei ole edes yrittänyt tutkia onko jokin rikki kun kerran voi treenata normaalia pienemmillä painoilla ja tuskan kanssa.Mihinköhän keissiin nyt viittasit? Kun soittaa sinne terveyskeskukseen niin siellä vastaa sairaanhoitaja, ei lääkäri. Sairaanhoitaja tekee arvion tohtorille pääsystä. Näin ainakin useimmissa paikoissa...
Ketä? Maailman vittumaisin sana kaikissa muodoissaan. Ei saatana, että alkaa aina syljettää kun ton sanan kuulee.
Eikö noista oteta yleensä se 3 km/h pois varmuuden vuoksi? Aika kova mittarivirhe saa olla, jos mittari näyttää 139 km/h kun oikeasti ajaa esim. 100 km/h :DAjon juuri tutkaan pitkällä ohituskaistalla rekkajonoa ohittaessani 139km/h satasen rajoituksella => parin tonnin pikavoitto päivän piristykseksi. Yritin saada sen menemään Audin mittarivirheen piikkiin mutta turhaan.
Siinä sitten oot ite turpa auki ja et tiiä mitä sanos... eilisen ja tämän päivän kimpoillu pitkin seiniä! VITUTTAA NIIN PERKELEESTI, KUN EI VOI VAIKUTTAA ASIAAN!!:wall: (Oli pakko saaha purkaa päätä)