Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

11 tunnin unet takana, makiaa! Täällä sattaa lunta, perhana. :D

Mä nukuin niiiin huonosti. Menin ajoissa nukkumaan (n.23.00) ja heräsin ekan kerran yhdeltä. Pyörin varmaan pari tuntia ja heräsin taas neljän maissa. Sen jälkeen onneksi sain nukuttua kasiin asti.

Ja aarinko paistaa kuin isä Stalin:)
Missä vitussa mun arskat on, aina jotain hukassa.

- - - Updated - - -

Ja aarinko paistaa kuin isä Stalin:)
Missä vitussa mun arskat on, aina jotain hukassa.

edit. löyty

Ostatteko merkkilaseja vai halpislaseja? Mä suosin noita halvempia kun niitä saattaa mennä kolmetkin kesässä, hukkuu, hajoaa yms. Tänä vuonna ajattelin kuitenkin panostaa, saako 150€ makeet, vai paljonko ne maksaa?
Eikös hintahaarukka noissa merkkilaseissa ole jotain 150-300€?

Huomenta! Miks Smashing Pumpkins tulee Suomen keikalle just silloin, kun mun pitäis olla paluumatkalla kasarmille... Ei bändit sais keikkailla joskus sunnuntai-illalla god damn!

Kiva herätys. Koira tunki kylmän ja märän nenän mun korvaan ja tuhisi niin perkeleesti. Aika nopeesti säpsähin hereille ja varisi unihiekatki silimistä. Ny pittäis sit nousta ylös ja lähtee suunnittelemaan jotta mitä kaikkee otetaan mukaan koiralle hoitopaikkaan ja ennen kaikkea mitä itse otan reissulle mukaan. Tänään lähtee ja maanantaina valutaan kalpeina ja hiljaisina takasi himaan...

Back
Ylös Bottom