Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä koitan aina näin yövuoroviikon päätteeksi nukkua vähän lyhyemmät unet, esim. 07-12 et saa rytmin jotenkin kohdalleen taas viikonlopuksi :)

Käännä kuvaa mielessäsi 90 astetta myötäpäivään... Voisihan se olla lihaksikas vasen hartiasto takaa kuvattuna, mutta kyllä se enemmän pepulta näyttää. Tosin rajattu niin että on vaikea hahmottaa sen kokoa ja muotoa. Ehkä se on testi, jolla Ferya karsii pessimistit optimisteista? Jotkut näkevät siinä hyvän, kiinteän pepun ja jotkut ison ja lattanan? :D

Mitä olisi pitänyt tapahtua:
Kaveri: "En mä oikein keksi sulle mitään semmosta nopsaa hommaa tästä."
Silmukka: "Ok, no mä meen sitten nukkuun. Kyllä sä sen tästä nopeasti hoidat pakettiin. Öitä."
Kaveri: "Joo, öitä."

Sängylle kello 0:10.

Mitä todellisuudessa tapahtui:

Kaveri: "En mä oikein keksi sulle mitään semmosta nopsaa hommaa tästä."
Silmukka: Jää lusmuilemaan hetkeksi koneelle.
Kaveri: "Niin, viittisitkö nopeasti laskea tuon abcddasdaklömsadmöldsadasdödöasf:n?"
Silmukka: "Joo, onnistuu."

:wall:

Edit: Ah, pääsen nukkumaan. Voi tätä iloa...

Käännä kuvaa mielessäsi 90 astetta myötäpäivään... Voisihan se olla lihaksikas vasen hartiasto takaa kuvattuna, mutta kyllä se enemmän pepulta näyttää. Tosin rajattu niin että on vaikea hahmottaa sen kokoa ja muotoa. Ehkä se on testi, jolla Ferya karsii pessimistit optimisteista? Jotkut näkevät siinä hyvän, kiinteän pepun ja jotkut ison ja lattanan? :D

En sano mitään, mutta Pakkiksen Mike vois antaa sulle kyvyn nähdä.

Väsyttää, ei jaksa eikä kiinnosta.
Nää on pahat nämä vikat työtunnit perjantaina.
Ja vielä kun joutuu rakennustyömailla sen viettää.
Haluun toimistohommiin pyörittämään mappeja!

Huh, onneksi on perjantai, saa pitää parin päivän tauon lukemisista. + Huomenna tiedossa musiikkia, hyvää seuraa ja alkoholia @ Kaivohuone.

Viikonloppua kuomat! :pusshalihali: :D

Kits samoin

image.webp

Mulla olis kauhea hinku salille, mutta tänään ei ole treenipäivä :jahas: mietin jos kävisin kuitenkin vaikka tekemässä jonkinlaisen aerobisen treenin salilla, tahtoo nähdä ihmisiä! Hyvä syy mennä samalla kauppaan. Huomenna voisikin heti aamusta vaihtaa kesärenkaat auton alle.

Back
Ylös Bottom