Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyi hitto. Onneksi mulla on oma auto. 8 tunnin kotimatka menee heittämällä ku luukuttaa seittemää uutta CDtä ja pysähtelee aina halutessaan ihan mihin vaan.Päivällä taas tuo 8h bussimatka kotia... Noh, onpahan kirjoja (stalingrad, poliisi kertoo, harry potter), karkkipussi ja musiikkia..
Kyllä minä tabletin ostaisin itselleni jossain vaiheessa. Sitä virhettä en tee, että kotikoneen tai jonkun muun oikean koneen sillä korvaisin, mutta esimerkiksi reissunpäällä ihan älyttömän kätevä. Tabletin näyttö on juuri sopiva, että siitä kehtaa katsoa jotain leffaa/sarjaa ja sillä voi kätevämmin surffailla netissä. Mihinkään hyötykäyttöön sitä on ihan turha kuvitella.
Minun mielestä hieno käyttötarkoitus on myös tableteilla nykyään rakennustyömaalla: ennen rakennusmestarilla oli isot A2-piirustukset kopissa, ja sitten kun piti mennä kopista ulos, niin oli ongelmia. Nyt voi ottaa sen tabletin siihen kainaloon ja katsella piirustuksia sitten siellä paikanpäälläkin. Se on sitä nykyaikaa, kulkaas, nääs.
Kannattaa ostaa sellanen joka ei lagaa. Mikään ei ärsytä niin paljon kuin tuntuu ku surffais jollain vanahalla 500mhz Pentiumilla. Ei siinä paljon rakennustyömaallakaan hymyilytä kun A2 piirrustuksia selailessa kone hyppäyttää paperia kulmasta kulmaan ladatessaan. :D
Helvetti, että väsyttää. Tuntuu, että ei vieläkään oikee nää kunnolla, vaikka herätyksestä on kohta jo kaks tuntia...
Kohta pitäisi lähteä ajelemaan salille. Auton jarrut vähän kenkkuilleet joten eilen sitten poistin sieltä ABSien sulakkeen ja pihalla testattuna tuntuis toimivan taas. Nyt tosin palaa sitten käsijarruvalo koko ajan :D Täytyy kyllä viedä huoltoon heti kun tässä kerkeää..

Käy nyt vaan ahkerasti ennen sitä siellä puntilla, ja suosittelen painitreenejä tai jotain vastaavaa lajia myös :lol2: