Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hajoon palasiksi. Selkää särkee entistä enemmän, polvi niksahti eilen kahdesti ja on siitä lähtien vihlonut noin suunnilleen koko ajan. Pää hajoo ja hermo pettää. Ulkoistan henkeni kohta kropan ulkopuolelle.

Hajoon palasiksi. Selkää särkee entistä enemmän, polvi niksahti eilen kahdesti ja on siitä lähtien vihlonut noin suunnilleen koko ajan. Pää hajoo ja hermo pettää. Ulkoistan henkeni kohta kropan ulkopuolelle.
Älä hajoa :( :tunkee hetipitiliimaa:

Johtuu kenties dieetistä, mutta kylläpäs rauta tuntui raskaalta tänään. Kyykätessä alkoi päässä huippaamaan, joten sarjat jäivät vähän vajaiksi.

Työkomennus Porissa päätty tänään ja pääsin kotiiiiiiin! Huomenna siis ainaki normaalisti Tampereen toimistolle monen kuukauden tauon jälkeen :) Hihii!

Päässä pyörii ostohinnat ja katteet, mitään niistä en kuitenkaan tajua vaikka vissiin pitäis :wtf:

E: Hepreakin on helpompaa ku matikka

Tuohon kysymykseen voi aina vastata totuudenmukaisesti, että "huonosti".

Vittu perkele joku ehti mua ennen kyykkypaikalle. 30min se veteli edes takas 70kg 75kg 70kg 75kg. otti painot pois, menin kysyyn: onko vapaa? -ei. Sitte sen muija alko tekee siitä (oli kokoajan siinä vieressä seissy ja kattonu ku tää jätkä kyykkäs). :curs: Saatana. Siirsin sitte huomiselle...... Mutta kuka tekee 25min tollasella ihme systeemillä??

Vittu perkele joku ehti mua ennen kyykkypaikalle. 30min se veteli edes takas 70kg 75kg 70kg 75kg. otti painot pois, menin kysyyn: onko vapaa? -ei. Sitte sen muija alko tekee siitä (oli kokoajan siinä vieressä seissy ja kattonu ku tää jätkä kyykkäs). :curs: Saatana. Siirsin sitte huomiselle...... Mutta kuka tekee 25min tollasella ihme systeemillä??

Tuli mieleen, kun joskus salilla kysyin scotti penkistä - onko vapaa? Mies vastasi "oota, mä kysyn mun vaimolta...".

Selekää hapottaa.

Back
Ylös Bottom