Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🤣 Salikomediaa? – kun rauta, egot ja arjen sekoilut muuttuvat tahattomaksi stand-upiksi

Meta description: Keskustelua salien koomisista hetkistä, mokista, tyypeistä ja legendoista – kaikki ne jutut jotka naurattaa vielä vuosien päästä.

Tuli nolattua tänään itsensä oikeen huolella. Salin pukkarissa käy siivoomassa välillä n. 23-25v ikäinen kaunis nainen. Nooh, tänään tulin sitte reenikaverin kanssa salille ja näin kuinka kyseinen naissiivooja poistui juuri vessasta. Tervehdittiin asiallisesti ja lähin täyttää pulloa juuri samaan vessaan mistä siivoja poistui. Tokaisin sitten kovaan ääneen että: Hyi vittu mikä paskan lemu taas veskissä on. Samalla hetkellä siivooja kuuli ja punastui aivan törkeesti, samalla tajusin että se siivoojahan sielä oli käynyt juuri tykittämässä... Jumalauta että voi ihmistä nolottaa, ajattelin tosin että ensi kerralla pyydän anteeksi, mutta mitä tommosessa vaiheessa voi oikeen sanoa. :D Täytyy ensi kerralla miettiä vähän tarkemmin

Tuli nolattua tänään itsensä oikeen huolella. Salin pukkarissa käy siivoomassa välillä n. 23-25v ikäinen kaunis nainen. Nooh, tänään tulin sitte reenikaverin kanssa salille ja näin kuinka kyseinen naissiivooja poistui juuri vessasta. Tervehdittiin asiallisesti ja lähin täyttää pulloa juuri samaan vessaan mistä siivoja poistui. Tokaisin sitten kovaan ääneen että: Hyi vittu mikä paskan lemu taas veskissä on. Samalla hetkellä siivooja kuuli ja punastui aivan törkeesti, samalla tajusin että se siivoojahan sielä oli käynyt juuri tykittämässä... Jumalauta että voi ihmistä nolottaa, ajattelin tosin että ensi kerralla pyydän anteeksi, mutta mitä tommosessa vaiheessa voi oikeen sanoa. :D Täytyy ensi kerralla miettiä vähän tarkemmin

Pakko olla transsu kyseessä. Kaikkihan tietää ettei tyttöjen kakka haise. :)

Voi nainen punastua uudemman kerran, jos siltä meet anteeks pyytämään. "Hei anteeks se viime kertanen, kun möläytin koko salille, että se olit sinä, joka siellä vessassa kävi töräyttämässä." Kerrothan sitten mitä tyttö vastas, jos sai sanaa suustaan. :D

olin salilla ja paikalle heilahtaa salimme "sukkajengi" eli nuoria miehenalkuja jotka treenaavat jokainen sukkasillaan, jutut ovat sitä normaalia nuortenmiesten länkytystä ja uhoa mutta pojat alkoivat tekemään KP-penkkiä niin katsoin että mitä helvettiä, kädet on kuin pulkannarut ja kaappasivat isoimmat kässärit lattialta ja niillä sitten ruvettiin ison melskeen saattelemana tekemään rintaa, tyyli oli siten että kun oli ensin helvetillisen säheltämisen jälkeen saatu painot rinnalle niin kaveri nappaa ranteista kiinni ja sitten niitä painoja nostaa kaksi miestä yhdessä, toinen tekee jotain hammerin tapaista ja toinen rintaa:face: en edes pystynyt enää avamaan suutani vaan tuijotin hämilläni...
Tollasta menoa tulisi kieltämättä katsottua vähän hitaasti, mutta jos lähdetään miettiin asiaa pidemmälle, niin jätkien touhuissa voi olla jotain järkeäkin. Tosin varmaan niiden tietämättä. Nimittäin mikäs sen parempi kuin se että tehdään kasin sarja missä joka ikinen toisto on maksimaalisen tiukka ja maksimikuormalla tehty? Ei samanlaista treenivaikutusta saa aikaan yhdellä suoralla sarjalla.

Täällä kunnan pikkusalilla olin kolmen muun treenaajan kanssa. Ja kaikki jumalauta kyykkäs. Yksi vajaakyykkäs smithissä, toinen boxkyykkäs telineillä, kolmas askelkyykkäs tangolla ja minä kyykkäsin ristikkäistaljan välissä. Kaikki jumalauta naamat vastakkain neliön muotoisesti. Jokaisella kympit tangossa.

Täällä kunnan pikkusalilla olin kolmen muun treenaajan kanssa. Ja kaikki jumalauta kyykkäs. Yksi vajaakyykkäs smithissä, toinen boxkyykkäs telineillä, kolmas askelkyykkäs tangolla ja minä kyykkäsin ristikkäistaljan välissä. Kaikki jumalauta naamat vastakkain neliön muotoisesti. Jokaisella kympit tangossa.

Eli luonnollisena jatkumona varmaan kotimatkalla tuli kyykkypaskattua!

Tänään salilla joku lievästi kehitysvammainen ja hänen personal-trainerinsa tekivät pushdownia, iskivät laitteeseen varmaan 40 kg ja tämä ohjattava alkoi nitkuttamaan n. 5 sentin liikeradalla. Ohjattava henkilö tärisi ja nojasi taaksepäin, että sai rautaa edes jonkin verran liikkeelle. Koomista tässä oli lähinnä se personal-trainerin typeryys, sanoi lopuksi että "no jos otetaan vaikka 2,5 kg pois ja sitten jatketaan." :face:

Olin tänään tutustumassa Leppävaaran Satsii ja siel oli joku yks kaveri, jollei ollu ihan kaikki muumit laaksossa.

Olin tekemässä maastavetoo ja eka se kaveri tuli siihe iholle kii ja katteli mua siin joku 2min sekä mun painoja. Alko häiritsee ku se katto mua metrin päästä sellasel tyhjällä katseella, niin oli pakko kysyy hymyillen et "mitä?" (En halunnu olla törkee).

Kaveri ei sanonu mitää vaa meni siihe etee tekee dippii ku se teline on siinä eessä. Tyyppi teki ihan miehekkäil painoil jtn kutosii (40kg), mut tauoil tuijotti vaa seinää sellasel tyhjäl katseel.

Kaiken huipuks ku menin treenin jälkee suihkuu ja ku tulin pois pukeutumaa, nii kaveri oli siinä vieressä pukeutumassa ja alko toljottaa suoraa mun kullii sil samalla katseella. Mulkasin sitä pahan näkösesti silmii, ni tajus lopettaa sen tuijottamise.

Mietin pitkää kuuluuks tää tänne vai "mikä potutti tänää salilla" ketjuun. Koomisinta oli varmaa se, että nostin maasta vaa 135kg, vaikka penkki maksimi on satase paremmalla puolella. :face:

Joskus 90-luvun puolessavälissä pojat haki Haaparannalta luontaistuotekaupasta proteiinijauhetta, oli halvempaa ku suomessa eikä sitä Kemin seutuvilla oikeen missään myytykkään silloin. Mentiin sitten paloasemalle tekemään penkkiä. Lissää rautaa tankoon ja kova punnertaminen alako. Kun meno alko hyytymään ja nosto jäi puoleen väliin jumittaan, punnertaja huusi "Kaaja sitä vitun jauhetta mulle suoraan suuhun, äkkiä saatana!". Ennen oli proteiinijauheet tehokkaampia =)

Edit: pahimmat typot

Misä ihimeen paloaseman salila? Ei ollu vissiin mikkään ylleinen sali? Mää kyllä muistan itekki, että Hapitsulta käytiin hakemasa proteiinit ku ne oli niin palion halavempia sielä ku Kemisä luontaistuotekaupoisa.

Olin tänään tutustumassa Leppävaaran Satsii ja siel oli joku yks kaveri, jollei ollu ihan kaikki muumit laaksossa.

Olin tekemässä maastavetoo ja eka se kaveri tuli siihe iholle kii ja katteli mua siin joku 2min sekä mun painoja. Alko häiritsee ku se katto mua metrin päästä sellasel tyhjällä katseella, niin oli pakko kysyy hymyillen et "mitä?" (En halunnu olla törkee).

Kaveri ei sanonu mitää vaa meni siihe etee tekee dippii ku se teline on siinä eessä. Tyyppi teki ihan miehekkäil painoil jtn kutosii (40kg), mut tauoil tuijotti vaa seinää sellasel tyhjäl katseel.

Kaiken huipuks ku menin treenin jälkee suihkuu ja ku tulin pois pukeutumaa, nii kaveri oli siinä vieressä pukeutumassa ja alko toljottaa suoraa mun kullii sil samalla katseella. Mulkasin sitä pahan näkösesti silmii, ni tajus lopettaa sen tuijottamise.

Mietin pitkää kuuluuks tää tänne vai "mikä potutti tänää salilla" ketjuun. Koomisinta oli varmaa se, että nostin maasta vaa 135kg, vaikka penkki maksimi on satase paremmalla puolella. :face:

Jos se oli ottanu vähän liian monta scuuppia crazee, nii jäi "focus" vähän päälle :D juurihan se kovassa tarjouksessa oli ;)

Omalla salilla käy kans samanlainen tuijottaja. Olen monta kertaa kysynyt just, että "mitä", olenko vienyt herran levypainot tai jotain. Tänään sitten, kun tulin salille ja menin pukkariin, niin eiköhän se kyseinen herra mahda olla vieressä ja kattoo sanomatta mitään. Lähdin äkkiä toiselle puolelle pukuhuonetta.

Misä ihimeen paloaseman salila? Ei ollu vissiin mikkään ylleinen sali? Mää kyllä muistan itekki, että Hapitsulta käytiin hakemasa proteiinit ku ne oli niin palion halavempia sielä ku Kemisä luontaistuotekaupoisa.

Siinä entiselä palolaitoksela oli kaiketi sali...koko paikkaaha ei taija enää olla....siis edes paloasemaa...Eiköhä ne jauhosuut käy nykyään saukin salila ja kovimmat amitsun salila tekkee treenisä...:)

Omalla salilla käy kans samanlainen tuijottaja. Olen monta kertaa kysynyt just, että "mitä", olenko vienyt herran levypainot tai jotain. Tänään sitten, kun tulin salille ja menin pukkariin, niin eiköhän se kyseinen herra mahda olla vieressä ja kattoo sanomatta mitään. Lähdin äkkiä toiselle puolelle pukuhuonetta.
Kuulostaa autismilta.

Hyvä että tää tuijottelu aihe on nyt ajankohtanen niin voin kertoa omankin kokemukseni eiliseltä.

Täällä salin yhteydessä on myös pailloiluhalli, ja kuntosalilta on suora näkymä siihen oviaukolle mistä mennään palloiluhallille. Jotkut laiskat ihmiset vaihtaa siinä kaikki kamansa, eikä pukukopissa.
Eilen oli ihan hirvee kiire keritä käymään salilla ja vuorossa oli mavee. Ajatukset olivat muutenki koko treenin ajan muualla. Ensimmäisen raskaan mave sarjan jälkeen alko haukotuttamaan niin perkeleesti, ja tuntu siltä että taju lähtee. Oli pakko istua sitten penkille ja siinä olin ihan ajatuksissani ja kyl te tiette että sillon katse jumittuu johonkin tiettyyn pisteeseen. Mulla se piste sattu oleen just toi oviaukko missä sattu just sopivasti joku arviolta 4-6 vuotias poika vaihtamaan kaikki vaatteensa. Heräsin sillä hetkellä kun hän oli pylly paljaana, ja mun katse oli jumittunu just siihen. Heräämis hetkellä tajuan mitä oon kattonu, ja huomaan samalla pojan vieressä olevan äidin(?) katsovan mua suu auki ja silmät pyöreenä. Sillä hetkellä tuntu et osaan lukee sen ajatukset: "Pedofiili, pedofiili"

Mää satun kyl ite oleen muutenkin hirvee kyylä. Tai oikeestaan tykkään kattoo vaan muiden suorituksia, tekniikan, isojen rautojen tai sen takia, jotta nään miten se lihas liikkuu siellä.

Levy ja käsipainojahan kooltaan ja väriltään on moneen lähtöön. Esim 5 kilon levy voi olla kämmenen tai 100kg painon kokoinen. Itse kyykätessä/penkissä/jne otan sen kätevimmän kokoisen painon, eli yleensä pienimmän, mutta ehkä siinä on nuorten miesten mielestä sitä jotain maskuliinisen tekemisen meininkiä kun valitaan valtavan kokoinen, mutta helvetin kevyt paino. Jaksan aina hymyillä asialle sisäisesti : )))) Kattoo sitä toihua kaukaa niin näyttää kuin olisi paljon rautaa

Back
Ylös Bottom