Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta!!

Ensimmäinen loma, kun en oo reissaamassa jossain päin maailmaa. Tosin aion olla niin villi ja seikkailunhaluinen, että lähden kohta Espooseen. Hui.

MÄ OLEN IHAN PÄHKINÖINÄ!

Oppari alkaa olemaan kasassa, kahden viikon päästä julkaisuseminaari. Ensi kuun lopussa paperit käteen. Ensi viikolla allekirjoittamaan työsopparia. Työnkuva on ihan mahtava ja homma vakituinen. Oon ihan helvetin onnekas! Toivottavasti mahdollisimman moni muukin nyt valmistuva pääsee suoraan töihin. :)

Työharjottelun alkupuolella sanottiin, ettei makseta palkkaa (tai kun sain varmistuksen paikasta), kyllä kelpaa kun tuli palkkio :)

Kohta on vuosi valmistumisesta, enkä ole vieläkään saanut vakituista työpaikkaa. Tosin pitäisi olla aktiivisempi asian suhteen, mutta en oikein keksi, mistä aloittaisin työnhaun.

Mulla töitä liikaa, koulutusta liian vähän. Kai sitä jossain vaiheessa ehtii opiskellakin.

Haittaiskohan ketään jos kävis tanssimaan duunissa? Hyvä menomusa pauhaa ja säkkejä hakataan niin, että hiki haisee. Pikkasen voi jammata. Joo.

Ei naapurit arvosta mun aamuherätyksiä klo 04. Oli joltain tullu lappu postiluukusta, että herätyskello soi muka liian kovalla :D Ei saatana ees pistäny missä asunnossa itte majailee niin en voi käydä keskustelemassa kasvotusten asiasta. Positiivisena asiana tuli vihdoinkin veronpalautuslapuke.

Ei naapurit arvosta mun aamuherätyksiä klo 04. Oli joltain tullu lappu postiluukusta, että herätyskello soi muka liian kovalla :D Ei saatana ees pistäny missä asunnossa itte majailee niin en voi käydä keskustelemassa kasvotusten asiasta. Positiivisena asiana tuli vihdoinkin veronpalautuslapuke.

Niin mikä niistä sun viidestä herätyskellosta soi liian kovalla? :D

Voin hyvin kuvitella, kuinka naapuria vituttaa. Mulla oli opiskeluaikoina kämppis, jonka herätyskello herätti minut aina ensimmäisellä piippauksella, mutta kämppis sai iskettyä sen kiinni vasta, kun kello oli huutanut jo puoli minuuttia. Mutta eipä kannata herkkäunisen asua kerrostalossa, hähähää! (Omakotitalossa on ongelmana sitten pikkulinnut, fasaanit, aura-autot ja traktorit...)

Niin mikä niistä sun viidestä herätyskellosta soi liian kovalla? :D

Voin hyvin kuvitella, kuinka naapuria vituttaa. Mulla oli opiskeluaikoina kämppis, jonka herätyskello herätti minut aina ensimmäisellä piippauksella, mutta kämppis sai iskettyä sen kiinni vasta, kun kello oli huutanut jo puoli minuuttia. Mutta eipä kannata herkkäunisen asua kerrostalossa, hähähää! (Omakotitalossa on ongelmana sitten pikkulinnut, fasaanit, aura-autot ja traktorit...)

Se yks. Ei mulla ole ko pöytäherätyskello ja kännykäs neljä herätystä...

Kaikkeen sitä voikin jäädä koukkuun: viime viikolla jäin koukuun TED-videoihin, ja nyt olen koulussa Duolingo-kieltenopiskelusivustoon. Tuleepahan käytettyä aika hyvin hyödyksi.

Back
Ylös Bottom