Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos tulee pian ikävä yllämainitun kaltaisia hommia, niin tule töihin meille. :) Tosin itse olen erehtynyt välillä antamaan uusille pojille myös hienoista aivotoimintaa vaativia tehtäviä, mutta lupaan olla kuormittamatta pieniä harmaita solujasi, jos liityt joukkoomme. T:Saatana - sieluja ostetaan sikahalvalla
Laitoin vastaavan päivityksen facebookkiin ja sitte oliki inboksissa kolmelta entiseltä työnantajalta jo kyselyitä töihin :D Oonko mä antanu itestäni jotenki reippaan vaikutelman vai mitä vittua? Yhdessäkään työpaikassa en oo kyllä tähän mennessä viihtyny, se on aina ollu väkinäistä paskaa. Ehkä sitä täytyy vielä kesäkuusta jouluun jotain palkkatyötä kehitellä, mutta sen jälkeen työllistän itteni.

Suihku -> Puhas paita -> Iltasmoothie -> Rahkat rinnuksille. :thumbs:

Suihku -> Puhas paita -> Iltasmoothie -> Rahkat rinnuksille. :thumbs:

Kuka laittaa näin myöhään illalla suihkun jälkeen paidan päälle? Minä ainakaan jos en ole lähdössä enää mihinkää enää niin en kyllä pue, edes boxereita :D

Tämmönen + villasukat:

jumroy0371r_1.webp

Näyttäköön vaan tyhmältä, mutta ai että kun tuntuu hyvältä päällä!

Pakko sitä on jotain nimittäin päällensä laittaa, muuten näillä män-nänneillä voi leikata kohta lasia (jos niitä tuolta karvoituksen seasta löytää).

Kuka laittaa näin myöhään illalla suihkun jälkeen paidan päälle? Minä ainakaan jos en ole lähdössä enää mihinkää enää niin en kyllä pue, edes boxereita :D

Tässä on se funktio, että kun mie aamulla herään, niin mikään ei vituta niin paljon kuin kylmyys. Sen takia laitan kaikki vermeet (sukat, bokserit, t-paidan) päälle ennen nukkumista, että kun riisun ne nukkumaan mennessä, niin ne aamuulla varmasti löytyvät läheltä sänkyä josta voin ne pukea ilman vitutusta. :D

Tämmönen + villasukat:

katso liitettä 97223

Pakko sitä on jotain nimittäin päällensä laittaa, muuten näillä män-nänneillä voi leikata kohta lasia (jos niitä tuolta karvoituksen seasta löytää).

Mulla on kaks noita, aivan ihania talvella.

Jumalauta. Mä tein sen. Hain AMKiin :wtf: Hain amkiin...
Mitä alaa lähdet lukeen?

Tämmönen + villasukat:
[Onepiece]
Oon suunnitellu tollasen hommaamista. Tarttis vaan vähän ylimäärästä rahaa. Meinaan mennä sillä myös kouluun, kaverit lupas silti hengata mun kanssa. :)

Mä huijaan itteeni ja hytisen viltin alla.

Mä huijaan itteäni litkimällä kahvia, hengaamalla Pakkiksella ja surffaamalla Finnmatkojen sivuja läpi (se vasta onkin itsepetosta... PALMUJA, AURINKOA, HIEKKARANTAA, BIKINIMISUJA JA OLUTTA!) Aina saa unelmoida --- vaikka pitäis tehdä kouluhommia.

Oon suunnitellu tollasen hommaamista. Tarttis vaan vähän ylimäärästä rahaa. Meinaan mennä sillä myös kouluun, kaverit lupas silti hengata mun kanssa. :)

Noi Ziperallin (http://www.ziperall.fi/) ei oo pahan hintasia. Taisin saada omani 45€ + 5€ toimituskulut. Kyllä noita välillä kaupungillakin näkyy. :)

Keleistä päätellen nyt on vielä talvi. Kevät ei tule tänä vuonna ilmeisesti ollenkaan. :(
Tampereella on ainakin ihan keväiset kelit.

Mainio juttu muuten tuo iltahämärä! Parasta lenkkiaikaa. Kahdeksan aikoihin kävin sitä fiilistelemässä. Tympeää kun aikaisemmin talvella pimeys laskeutui kuin säkki, mutta nyt on tosiaan jo tuollainen sopiva hämyaika.

Työelämä on parasta koska ei kouluhommia :D

Paskamaisinta on tehdä molempia. Saa molempien paskat puolet, muttei kummankaan hyviä (tainoh, palkka on ihan hyvä juttu) :D

Mä oon pariin otteeseen ollu sillä töissä!

Hahaa, komia jenkkikuosi! :hyvä: Toivottavasti et ole mikään pankkivirkailija tai vakuutuskonsultti, saattaisit herättää liikaa huomiota tolla :D

Hahaa, komia jenkkikuosi! :hyvä: Toivottavasti et ole mikään pankkivirkailija tai vakuutuskonsultti, saattaisit herättää liikaa huomiota tolla :D

En sentään, salilla istun respassa/toimin yleismies jantusena. Toiseen duuniin en tota kuitenkaan pistäis :D

Back
Ylös Bottom