Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jahas, lähdin eilen kuskiksi muutamalle kaverille kun juhlivat kauden päättymistä. Jokohan sitä kohta jaksaisi lähteä hakemaan auton keskustasta... :) En vissiin ihan hirveän usein ole muulla kuin vesilinjalla, kun kyytiläiset yllytti juomaan ja puoliksi tuntemattomatkin tyypit tulivat baarissa moikkaamaan saatesanoilla "onko sulla joku DRINKKI kädessä?!? Kenen toi on??".

Tonight the demon came into my head...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Voi jumalauta saatana.. Toista päivää ilman nuuskaa, miten tämä elämä nyt näin potkii..

Mä oon nähny niitä nuuskan näkösiä purkkeja jossai huoltoasemilla. Käy hakee sieltä vähän korviketta :D (emmänyt oo taas ihan varma onks ne jotai nuuskankorviketta vai karkkia vai mitä mut kuitenki)

Jos mulla seisoo ja piiska napauttaa pippelssönin poikki ja veri roiskuu etkä suostu niitä juomaan ennenkun ... okei mä oon hiljaa. Taas.

Mitä? Mähän purin sen viime kerralla jo poikki kun leikittiin taas niitä sinun saatanankutsumisrituaaleja. Lääkärikin sanoi, ettei sitä voi enää harsia paikoilleen. Olen hämmentynyt.

Voisiko vaikka sataa vettä? Ärsyttävää kun on niin hieno ilma, kun tekisi mieli vaan maata ja nukkua koko päivä. Voiko puolikkaasta punkkupullosta muka tulla krapula?!

Nättiä musiikkia piristämään!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomentos. Meenki tänään salille, lälläslää. Kevyt penkki ja pieni hauis näin alkajaisiks. Ensin pitää käydä suihkussa että kehtaa näyttäytyä. On naurettavaa käydä ennen salia ruiskus mut on se aika kuusta että ödöörit on mehukkaat jos pääsee dödö pettämään ja aamukahvi pääsi aiheuttamaan pienen hikipaon. Tiesittekös sitä ukot että akan vaiheet voi ihan oikeesti haistaa, siis ei alapäästä vaan hiestä? Noo tää on pientä teidän peniksenkatkomistenne seassa...

Mitä? Mähän purin sen viime kerralla jo poikki kun leikittiin taas niitä sinun saatanankutsumisrituaaleja. Lääkärikin sanoi, ettei sitä voi enää harsia paikoilleen. Olen hämmentynyt.

Eiku nyt sekotat mut johonki toiseen. Sielä rituaaleissa on kyllä aika pimeeta ja veri roiskuu vähän jokaisella että en ihmettel jos sekotat. Ku mun katkarapu on viel paikallaa ja ehjänä mut anusnesteiden puutostila on saanu peräsuolen kyl kuivahtamaan ja kakkaaminen on ilkeän tuntuista ja sen takia kävin jonkun kanssa ottamassa verikokeita joissa lääkäri napsas puolet kiveksestä vahingossa hoitovirheen takia. Mutta yhtä kaikki, oon todennu et ne rituaaleissa käytetyt ilmakuivatun kinkun korvikkeen valmistukseen käytetyt pillunkuivattajakemikaalit ei sovi perseeseen.

Oho en ollukaa hiljaa.

Huomentos. Meenki tänään salille, lälläslää. Kevyt penkki ja pieni hauis näin alkajaisiks. Ensin pitää käydä suihkussa että kehtaa näyttäytyä. On naurettavaa käydä ennen salia ruiskus mut on se aika kuusta että ödöörit on mehukkaat jos pääsee dödö pettämään ja aamukahvi pääsi aiheuttamaan pienen hikipaon. Tiesittekös sitä ukot että akan vaiheet voi ihan oikeesti haistaa, siis ei alapäästä vaan hiestä? Noo tää on pientä teidän peniksenkatkomistenne seassa...

Kyllä mäkin käyn joskus ennen salitreeniä suihkussa, jos esim pitää käydä kaupassa ensin tms. Ei kehtoo lähteä ulos niin että näyttää petolinnun perseeltä molemmista päistä. Tosin eihän se suihku sitä paljon muuta, mutta ainakin tulee parempi olo.

Pieni on se peniskin.

Voisiko vaikka sataa vettä? Ärsyttävää kun on niin hieno ilma, kun tekisi mieli vaan maata ja nukkua koko päivä. Voiko puolikkaasta punkkupullosta muka tulla krapula?!

Kai siitä hyvinkin voi tulla. Mulle on tullu darra kahen kaljanki juomisesta. Ja eilen oli vähän darranen olo ku perjantaina joi 3 kaljaa. Onneks eilinen Gamma Rayn keikka ja siinä sivussa nautitut juomat ei mitään kovin pahoja oloja aiheuttanu.

Kyllä mäkin käyn joskus ennen salitreeniä suihkussa, jos esim pitää käydä kaupassa ensin tms. Ei kehtoo lähteä ulos niin että näyttää petolinnun perseeltä molemmista päistä. Tosin eihän se suihku sitä paljon muuta, mutta ainakin tulee parempi olo.

Pieni on se peniskin.

Mä näytän yleensä aika petolinnun perseeltä ja salille tuleekin aina melkeen mentyä suoraan töistä :D Mut yleensä odöörit onkin kurissa. Salilla on sitten reenin jälkeen parhautta käydä kunnolla saunottelemassa.

onks meidän tarkoitus kuunnella toi *EemeLi*:n valitsema biisi kolmeen kertaan?

Mää luulin nukkuneeni 11 tuntia, mutta perhanan kännykkä oli automaagisesti vaihtanu kesäaikaan... :jahas: Tyhmä, tyhmä, turha kesäaika.

Back
Ylös Bottom