Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tämä laihaläski on ihan pähkinänä uusista Adidas PP2 -reenikengistänsä. Parin reenin jälkeen tuntuu, että penkkikin kulki ihan eri tavalla kun kantapäät on kuin naulattu lattiaan.

Voitko pls kääntää kelloi vaikka n. neljä tuntii takasin päin et jaksais viel illal valvoo. Päikkäreistä ei tuu kuitenkaa mitää. Eksä oo kuitenki se kellohaltija?

En valitettavasti ole. Mä olen se, joka antaa piiskaa jos rikkoo sääntöjä meidän lafkassa. Nuijanukutus ehkä onnistuis.

bacon.gif

ja

kokoustarjoilutuotteet

Siitä se lähtee, huomenta vain kaikille!:dance:

En valitettavasti ole. Mä olen se, joka antaa piiskaa jos rikkoo sääntöjä meidän lafkassa. Nuijanukutus ehkä onnistuis.

Voisitko ees piiskata niin kovaa että perse vuotais menkkaverta sänkyy ja taju lähtis ku huonolla ohjeella tehdystä viinasta?
Eiku...

Toi pekoni on muuten yliarvostettua paskaa. Tai ei maussa mitään vikaa mutta vittu toi ylistäminen on niin vitun pelleä etten ite kyl osta ollenkaa.

Back
Ylös Bottom