Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nuo on hemmetin onnellisia keskenään ja tuskin nakkaavat paskaakaan toisten mielipiteistä.

Vatsaani vääntää tuttu tunne siitä, kun ei ole hanilootaa.

Niin... Suomessa on valloillaan "Kellä haniloota on, se haniloodan kätkeköön" -mentaliteetti. Ei aina hyvä.

Mutta ehkä ei kannattaisi ihan koko Suomen kanssa omaa parisuhdettaan jakaa kuitenkaan. Tai ainakaan ihmetellä, jos siitä sitten nousee reaktioita.

No joo mutta eihän sitä blogia tarvi sitten lukea, jos se pistää ärsyttämään.
E: Kauhee paskamyrsky noista aina kyllä syntyy jengi sekoo aina.

Onko tuo ihan oikea sana?

Taas vähän kevättä palstalla?

Googlettelun mukaan ei, toi vaan tuli mun näpeistä sen kummemmin miettimättä, sori! Itehän en ole virpomista harrastanut koskaan. :evil:

Kyllä, kevät on jo villinny ajatuksia! :D Kävin tekee päivän toiset treenit salilla ja nyt safka maistuis!

Mä avasin tänään tasan yhelle virpojalle oven: kummilikalle. Herkkujen sijaan annoin sille sen kauan himoitseman laukun ja vein ite siltä yhen pienen suklaamunan :D reilua, eikö?

Niin... Suomessa on valloillaan "Kellä haniloota on, se haniloodan kätkeköön" -mentaliteetti. Ei aina hyvä.

Mutta ehkä ei kannattaisi ihan koko Suomen kanssa omaa parisuhdettaan jakaa kuitenkaan. Tai ainakaan ihmetellä, jos siitä sitten nousee reaktioita.

Ei toki. Kuten Chujangi tuossa alempana sanoi, jos haniloota ärsyttää ja siitä kehittää itselleen negatiivisia ajatuksia, niin silloin ei oikeasti kannata lukea. Itseään huvittaakseen on sitten eri asia.

Oon vetäny tällä viikolla litran Lidlin herkullista Ben & Jerry's -kopiojäätelöä ja en kadu mitään. Huomenna bodaus kulkee.

Mä avasin tänään tasan yhelle virpojalle oven: kummilikalle. Herkkujen sijaan annoin sille sen kauan himoitseman laukun ja vein ite siltä yhen pienen suklaamunan :D reilua, eikö?

Ei lapsista kasvateta tuolla tavalla hyviä kansalaisia.

Pari poikaa tuli juttelemaan minulle, että olin ollut joskus syksyllä heidän sijaisenaan. Selvisi, että he olivat ysiluokkalaisia ja kysyin, olinko ollut kamala sijainen. "Et, mut kukaan ei varmaan uskaltanut puhua, kun sä olisit vetänyt muuten turpaan", toinen pojista sanoi. Mitäköhän olen tehnyt, että he pitivät minua noin väkivaltaisena? Muistaakseni en tuolla sijaisreissulla joutunut edes korottamaan ääntäni.

Mitäs mitäs... Autocorrectiko se siellä? :D

Jaa mikä lie :D Luin muuten sun treenipäiväkirjaas ja jostai syystä luin sitä päin persettä ja jäi mieleen että oot käyny saunassa. Nyt se mielikuva sitten jäi pyörimään. Ole hyvä tästä tiedosta ja kiitos ja anteeks ;) :lol2:

Jaa mikä lie :D Luin muuten sun treenipäiväkirjaas ja jostai syystä luin sitä päin persettä ja jäi mieleen että oot käyny saunassa. Nyt se mielikuva sitten jäi pyörimään. Ole hyvä tästä tiedosta ja kiitos ja anteeks ;) :lol2:

Heh :D kevättä tuntus olevan jo sunki rinnuksissa! Pitäähä sitä nyt välillä saunassa käydä... Ei kyl tänään, mutta kuiteski. Suihkusta tulin kyllä hetki sitten, joten siinä sulle realistisempi mielikuva :)

Heh :D kevättä tuntus olevan jo sunki rinnuksissa! Pitäähä sitä nyt välillä saunassa käydä... Ei kyl tänään, mutta kuiteski. Suihkusta tulin kyllä hetki sitten, joten siinä sulle realistisempi mielikuva :)
Kiitos. Ajattelen tätä niin saan kevättä rinnoistas...eiku rinnuksiini.

Mulla ei oo. Silti meen kohta suihkuun ja sitte panen maata.

Älä pane ittees hengiltä.

Ei toki. Kuten Chujangi tuossa alempana sanoi, jos haniloota ärsyttää ja siitä kehittää itselleen negatiivisia ajatuksia, niin silloin ei oikeasti kannata lukea. Itseään huvittaakseen on sitten eri asia.

Oon vetäny tällä viikolla litran Lidlin herkullista Ben & Jerry's -kopiojäätelöä ja en kadu mitään. Huomenna bodaus kulkee.

Näin on :)

Miulla menny puolikas pizza, juustoja ja daim-jäätelöä. Huomenna kyykätään pirusti!

Back
Ylös Bottom