🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

Itse en haluaisi nähdä Fedoria enää kehässä. Säkkejä vastaan olisi +-0 ja hyviä vastaan ei tuolla kunnolla enää pärjätä.

Mitä videoita olen nähnyt ja haastatteluita lukenut niin treenaa edelleen ja pitää kunnostaan huolta, mutta joo, onhan se selvää ettei ole enää sama Pride Fedor jos nyt palaisi vielä kehään. Ei ole ollut Arlovski matsista lähtien.

Itse en haluaisi nähdä Fedoria enää kehässä. Säkkejä vastaan olisi +-0 ja hyviä vastaan ei tuolla kunnolla enää pärjätä.

Meinasin jo kysyä Disgustilta, että haluaisko hön nähä että Fedor ottelee jotaki sipuleita vastaan ihan ottelemisen takia. Kerkesit kuite jo tämän saman mielipiteen tuomaan ilmi :D

Mutta paras skenaario varmaan ois, että Fedor tulis lomilta ja muiluttas eka Werdumin ja sen jäkeen Bigfootin. Haastajamatsi Cainia tai Santosia vastaan ja jommaltakummalta edellä mainituilta lopuksi vielä ottaa vyö pois. Eli ei tarvi ku 4 matsin sopimuksen :D

ei siinä, tuossa yhtälössä se suurin ongelma ei varmaan ole, että mies on jo "lopullisille" lomille menny.

Hype sen kun jatkuu :)
Mä haluan nähdä Pagen jotain painijaa vastaan niin nähdään pystyykö ottelemaan samalla tavalla.

VADA has offered UFC drug testing with no fees

Saa nähä lähteekö Dana tohon vai keksiikö jonkun tekosyyn. voi olla pelko perseessä et jotkut tulevat eventit kusee random testien myötä :D mut mun mielest toi ois ihan loistava juttu.. oltais koko aika enemmän ja enemmän siin tilanteessa et kaikki ottelijat lähtis samalta viivalta ilman etuja, koska kyllä se kynnys käyttämiselle kasvaa ku tietää et VADA voi kävellä ovesta sisään millon vaan.

Former UFC heavyweight champion Junior dos Santos appeared recently on MMAJunkie Radio, and said he has grown as a fighter.

"I was trying to fight standing all the time," said dos Santos. "But it's MMA and you have to use Jiu-Jitsu and wrestling. So now, it's more clear to me. I have to use all my skills to win the fights, especially when you're fighting against someone like Cain Velasquez."

JDS fights Mark Hunt at UFC 160 on May 25, 2013, and is planning a multi-dimensional attack.

"You have to get prepared to fight anywhere," said dos Santos. "I'm training a lot in my jiu-jitsu skills, and I think I'm getting more confident in that area. If I feel I have to take him down, I will do that, and I will be looking to submit him."

Former UFC heavyweight champion Junior dos Santos appeared recently on MMAJunkie Radio, and said he has grown as a fighter.

"I was trying to fight standing all the time," said dos Santos. "But it's MMA and you have to use Jiu-Jitsu and wrestling. So now, it's more clear to me. I have to use all my skills to win the fights, especially when you're fighting against someone like Cain Velasquez."

JDS fights Mark Hunt at UFC 160 on May 25, 2013, and is planning a multi-dimensional attack.

"You have to get prepared to fight anywhere," said dos Santos. "I'm training a lot in my jiu-jitsu skills, and I think I'm getting more confident in that area. If I feel I have to take him down, I will do that, and I will be looking to submit him."

Luettuani tämän uutisen.. Toivon sydämeni pohjasta ettei JDS lähe viemään Huntia mattoon, vaan saataisi nähdä kunnon rehellinen fist fight. MMA spekulaattorit voisi päätellä tosta uutisesta ettei Junnu halua lähteä vaihtamaan iskuja Hunton kanssa. Hunton kivipää, painavat nyrkit ja väsyny mattopeli on tiedossa. Nyt on muuten tosi paha sanoa kumpaa kannattaa tässä otteluparissa. Mut toivotaan että JDS pitää ylpeytensä ja pitää ottelun pystyssä.

Back
Ylös Bottom