WEIGHTLIFTING Painonnostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja strong
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Painonnostovideoita – tempaus, työntö ja treenipätkät

Meta description: Painonnostovideoita-ketju: tempaus- ja työntöklipit, treenipätkät, kisavideot, tekniikka-analyysit ja PR-yritykset.

Näistä ainakin ensimmäinen on varmasti ollut jo moneen kertaan, mutta kyllä kelpaa katsella uudemmankin kerran. Kuuban Idalberto Aranda (raskaimmillaan 77 kilon sarjassa?) kyykkäilee suhteellisen eleettömästi aivan kauheita rautoja. Ensimmäistä kertaa nähdessäni ihmettelin, että kylläpä liikkuu 170 kiloakin reippaasti ja vaivattomasti, mutta mies vaan jatkaa ja jatkaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jon Northin blogi.. Mies kirjoittaa tajunnanvirrasta treeniaiheisia tekstejä mutta osaa sen todella hyvin.

http://jonnorth.blogspot.co.uk

Writing has become a big part of my life; a big part of the training, a big part of relationships, and most importantly getting to know and understand myself. Writing is my therapy, without it I feel claustrophobic, uptight, and lonely

Olisiko jollain palstalaisella tarkempia tietoja tämän tapauksen taustoista?

off-topic, siis yhtään sen enempää ei ole aiheesta tietoa mitä tossa uutisessa lukee, MUTTA jäin vaan miettimään että jos 7.11 tehty testi, niin kuinka kauan tuloksen saamisessa menee jos kerran sai joulukuussa kisata EM:ssä?

http://www.ewfed.com/documents/2013/Tirana_2013/draft_final_list_by_cat.pdf
Eli EM:ien ekat listatkin tullut. Kovia nimiä mukana! Aramnau, Dolega,Rybakou,Hristov,Udachyn, jne jne.

Ennakkostarttilistat ilmoitettuine tuloksineen ovat tietenkin aina vain suuntaa-antavia, mutta vaikka kovia nimiä (joista osa epäonnistui tai oli kokonaan pois Lontoosta) onkin mukana, olympiavuoden jälkeiset EM-kisat ovat perinteisesti olleet tulostasoltaan kokonaisuudessaan hieman köykäisemmät mittelöt. Niin taitaa käydä nytkin. Poikkeuksen muodostanee miesten puolella satavitonen.

Mielenkiintoista on tietenkin nähdä Aramnaun, Dolegan ja Sheikon (Bedzhanjan on reservimiehenä) esitykset, samoin hyvän tuloksen maansa mestaruuskilpailuissa hienoisella ylipainolla tehneen Valentin Hristovin ja toisaalta myös Hristovin entisen maanmiehen Ivan Markovin ryskäämiset.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Oonko ainoa, jolla tuntuu siltä että Rovaniemellä on jonkunmoinen doping kulttuuri voimalajeissa?? Ei tainnut olla ensimmäinen käry kilpailijalta, joka edustaa Rovaniemen Reipasta. Korjatkaa, jos olen väärässä.

Oonko ainoa, jolla tuntuu siltä että Rovaniemellä on jonkunmoinen doping kulttuuri voimalajeissa?? Ei tainnut olla ensimmäinen käry kilpailijalta, joka edustaa Rovaniemen Reipasta. Korjatkaa, jos olen väärässä.

doping kulttuuri:hyper: kyllä noita käryjä on muissakin seuroissa ollu.käry ei missään nimessä ole seuran vika jokainen ottaa täysin tietoisesti itse riskin kun käyttää kiellettyjä aineita en itse ole ikinä arvostellut ketään joka on kärynnyt se on jokaisen henkilökohtainen asia eikä se vatvomalla muutu.

Back
Ylös Bottom