Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Viikonloppu alkanut. Check. Salilla käyty. Check. Nyt linnoittatuminen loppuillaksi kotiin rentoutumaan. :)

Virkistävä nähdä Tea Khalifa telkkarissa pitkästä aikaa. Oon tympääntynyt jo kaikenmaailman Vappu Pimiöihin ym. naamoihin jotka pyörivät telkkarissa koko ajan. Voice of Finlandissa siis hän juontamassa välillä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Illan teema.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nyt on perjantai ansaittu, kun yksi harjoitustyö on paketissa 50h (kokonais)työskentelyn jälkeen. Ei sitä vain mitenkään käsitä, miten on joskus jaksanut 100-120h harjoitustöitä useamman kappaleen aikoinaan.

Mä en oo koskaan laskeskellu minkä verran mulla menee aikaa joihinkin koulujuttuihin. Ois ihan mielenkiintosta tietää esmes kuinka kauan meni aikoinaan opparin vääntämiseen tai nyt käynnissä olevan mallistotehtävän kanssa. Toisaalta varsinkin tän malliston kanssa on aika vaikea määrittää sitä aikaa, koska ideat muhii kuulassa aikalailla suurimman osan valveillaoloajasta. Toisaalta voishan sitä laskeskella edes ne tunnit, kun konkreettisesti piirtää tai kaavottaa tai muuten tekee jotain näkyvää.

Moi söpöliinit.

Tänään vitutti töissä pitkästä aikaa. Hassu tunne. Oluttakin tekisi mieli. Pitää ehkä huomenna käydä ostamassa. Nam nam.

Iltaa. Onko kellään havointaja sellasesta videosta mikä täällä pakkiksessa jossain, kun joku vetää jalkapräsissä jotai yli tuhatta kiloo, tosin nostoliike on jotai 2cm, se o hauska, haluisin löytää sen mut ei vaan löydy :D

EDIT: ja tosiaan siin painoin o käytetty käsipainoja ja ketjuil tehty lisää tilaa levypainoil

Torkahdin alkuillasta max 10 minsaks ja nyt ei sit nukuta. Nice.

Back
Ylös Bottom