Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulee kokoajan mieleen, että mikä ja vittu sua Disgusti vaivaa?
Miksi sun pitää ihan joka asiassa olla erimieltä? Pätemisen tarve? Onko sulla toinen rinta isompi ku toinen? Pieni muna? tms?
Uimahalleissa on sitä älämölöä mutta jos siellä ihonväriin katsomatta joku huutaa ja pauhaa, niin että soi niin tottahelvetissä se hiljennetään.

Mistä lähtien uimaloissa pitää olla hiljaa? Mulla ei tulis mieleenkään jossain vitun uimahallissa mennä peuhaavalle kakaralle sanomaan että on hiljaa. Se nimenomaan on sitä pätemisen tarvetta. Siis tää menee jo komedian puolelle.. En voi uskoa mitä mä luen![]()
Se olisikin ennenkuulumatonta että kurittomat kakarat häiriköi yleisellä paikalla. Sen sijaan paljon todennäköisempää on, että rasistiset uimavalvojat häiritsevät maahanmuuttajapoikien pulikointia vain heidän ihonvärinsä vuoksi.
Ei helvetti nyt taas. Eiköhän ne pitänyt aika kovaa mökää siellä jos valvojien täytyy puuttua siihen ja mä ainakin olen tyytyväinen jos joku laittaa häiriköt kuriin, ihan sama mikä kansallisuus.
Sitäpä en tiedä. Luulen kyllä että jos joku mölyää kohtuuttomasti, niin se on rasittavaa riippumatta siitä kuka se on. Mua ainakin vituttaa ihan tasapuolisesti kaikki, jotka ei osaa käyttäytyä.Itse vaan epäilen olisiko kansalaispoliisin vaistot heränneet jos häiriköt olisi edustanut puhdasta, salskeaa, vaaleahiuksista ja sinisilmäistä Arjalaista herrarotua?
Olisi tilastojen kannalta aika huolestuttavaa, jos muut kuin valkoihoiset aiheuttaisivat Suomessa eniten hämminkiä. Ja kyllä mun nähdäkseni ylivoimainen enemmistö suomalaisistakin on sen verran fiksuja, että vahingonteot ja häiriköinti tuomitaan samalla tavalla ihonväristä ja kansallisuudesta riippumatta.Kyllä se kuitenkin fakta on että nää valkoset sankarit Suomessa eniten sitä yleistä häiriötä aiheuttaa. Vai onko hyväksyttävämpää ryöstää mummoja ja örveltää paskat housussa menemään silmät kiiluen seiniä potkien valkoisella iholla kuin mustalla iholla?
Kiitti tiedosta.Laitoinpa nyt 3 hakemusta Mol.fi sivulla olleisiin muuttoapu yms perusduuneihin, saa nähdä onko noita hommia noin hyvät saumat saada.Jos tärppää, niin sitten toki yksi sosiaalipummi muuttuu veronmaksajaksi.

http://yle.fi/uutiset/saksassa_ratsia_aari-islamilaisia_vastaan/6535686
Saksan sisäministeriö on tehnyt tiukan linjauksen salafistimuslimeihin. Järjestöt kielletään, koska ne vastustavat väkivaltaisin keinoin demokratiaa ja länsimaista oikeutta.
"Ne (järjestöt) pyrkivät muuttamaan yhteiskuntaamme aggressiivisesti, sotaisin keinoin, jotta demokratia korvattaisiin salafistisella järjestelmällä ja oikeusjärjestelmä islamilaisella sharia-lailla"
Jep, tämä monikultturismi-ideologiahan on ollut marksistien sylilapsi oikeastaan aina kylmän sodan päättymisestä alkaen, Suomessa vaan tullaan vähän jälkijunassa tässäkin asiassa. Ei ole enää sitä mahtavaakin mahtavampaa kommunismia paijattavana, niin täytyy keksiä uusi lemmikki.Suomeen on ilmeisesti muodostunut elitisti vasemmistolaisten ryhmä.
Tuli vaan mieleen kun kattelee a-studiota...
http://www.taloussanomat.fi/uutiset...-kaksi-miljoonaa-maahanmuuttajaa/200814366/12
Tervetuloa rinnakkaistodellisuuteen.
Noilla sisulaisilla on tota persoonaa muutenki yhtä paljon kuin puukengällä. Niin kuivia ja värittömiä persoonia että oikein hirvittää.
Huvittavaa miten nää sisulaiset jaksaa inttää vastaan.. "ei me olla rasisteja, ei me olla äärikansallismielisiä bla blaa blaa" ..vittu sanokoot suoraan että ollaan rasisteja. Kun kerran aina peräänkuulutetaan sitä kuuluisaa suorapuheisuutta. "Persut puhuu suoraan ja kertoo miten asiat on".. ja samaan aikaan kielletään ja ruikutetaan kun toimittajat kyselevät rasistisuudesta. Kunnon tekopyhää paskaa. Noilla sisulaisilla on tota persoonaa muutenki yhtä paljon kuin puukengällä. Niin kuivia ja värittömiä persoonia että oikein hirvittää.