Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Minkähänlaista "huutoa" nämä pojat pitivät että oikein valvojien piti mennä puuttumaan? Uimalathan kun ovat kuin kirjastoja, eli pitää olla hiirenhiljaa ettei häiritse muita.. :jahas: Mitäs seuraavaksi kävi? Menikö valvojat myös lastenaltaalle käskemään kaikkia vedessä peuhaavia lapsia pitämään turpansa kiinni ettei tule liikaa meteliä?

Tulee kokoajan mieleen, että mikä ja vittu sua Disgusti vaivaa?

Miksi sun pitää ihan joka asiassa olla erimieltä? Pätemisen tarve? Onko sulla toinen rinta isompi ku toinen? Pieni muna? tms?

Uimahalleissa on sitä älämölöä mutta jos siellä ihonväriin katsomatta joku huutaa ja pauhaa, niin että soi niin tottahelvetissä se hiljennetään.

Tulee kokoajan mieleen, että mikä ja vittu sua Disgusti vaivaa?

Miksi sun pitää ihan joka asiassa olla erimieltä? Pätemisen tarve? Onko sulla toinen rinta isompi ku toinen? Pieni muna? tms?

Uimahalleissa on sitä älämölöä mutta jos siellä ihonväriin katsomatta joku huutaa ja pauhaa, niin että soi niin tottahelvetissä se hiljennetään.

Mistä lähtien uimaloissa pitää olla hiljaa? Mulla ei tulis mieleenkään jossain vitun uimahallissa mennä peuhaavalle kakaralle sanomaan että on hiljaa. Se nimenomaan on sitä pätemisen tarvetta. Siis tää menee jo komedian puolelle.. En voi uskoa mitä mä luen :)

Mistä lähtien uimaloissa pitää olla hiljaa? Mulla ei tulis mieleenkään jossain vitun uimahallissa mennä peuhaavalle kakaralle sanomaan että on hiljaa. Se nimenomaan on sitä pätemisen tarvetta. Siis tää menee jo komedian puolelle.. En voi uskoa mitä mä luen :)

Et voi uskoa? Pikemminkin näyttää olevan ymmärryksessä vika eikä uskossa.

Desibeleissä kun mitataan ja toinen pitää 90 db:n ääntä ja toinen 120 db:n ääntä, niin kumpi on kovempi?

Pätemistä ei ole, jos käy vaimentamassa liian kovaa riehuvat. Jos uimahallissa riehutaan laidoilla vs. uidaan pärskytellen. Toisesta on haittaa paljon sekä muille, että sille riehujalle ja toisesta on haittaa myös mutta huomattavasti vähemmän. Näinollen se riehuja vaimennetaan joka sitä kovempaa ja vaarallisempaa hässäkkää pitää yllä.

edit. ja kukaan ei ole väittänyt että hiljaa pitää olla uimahalleissa - saatika uimaloissa (mistä lie nekin tähän vedit).

Se olisikin ennenkuulumatonta että kurittomat kakarat häiriköi yleisellä paikalla. Sen sijaan paljon todennäköisempää on, että rasistiset uimavalvojat häiritsevät maahanmuuttajapoikien pulikointia vain heidän ihonvärinsä vuoksi.
Ei helvetti nyt taas. Eiköhän ne pitänyt aika kovaa mökää siellä jos valvojien täytyy puuttua siihen ja mä ainakin olen tyytyväinen jos joku laittaa häiriköt kuriin, ihan sama mikä kansallisuus.

Se olisikin ennenkuulumatonta että kurittomat kakarat häiriköi yleisellä paikalla. Sen sijaan paljon todennäköisempää on, että rasistiset uimavalvojat häiritsevät maahanmuuttajapoikien pulikointia vain heidän ihonvärinsä vuoksi.
Ei helvetti nyt taas. Eiköhän ne pitänyt aika kovaa mökää siellä jos valvojien täytyy puuttua siihen ja mä ainakin olen tyytyväinen jos joku laittaa häiriköt kuriin, ihan sama mikä kansallisuus.

Itse vaan epäilen olisiko kansalaispoliisin vaistot heränneet jos häiriköt olisi edustanut puhdasta, salskeaa, vaaleahiuksista ja sinisilmäistä Arjalaista herrarotua?

Jotenkin tollanen vitun kaksinaismoralismi tollasissa "järjestyksen palauttamisissa" vasta naurettavaa paskaa onkin. Kyllä se kuitenkin fakta on että nää valkoset sankarit Suomessa eniten sitä yleistä häiriötä aiheuttaa. Vai onko hyväksyttävämpää ryöstää mummoja ja örveltää paskat housussa menemään silmät kiiluen seiniä potkien valkoisella iholla kuin mustalla iholla?

http://yle.fi/uutiset/saksassa_ratsia_aari-islamilaisia_vastaan/6535686

Saksan sisäministeriö on tehnyt tiukan linjauksen salafistimuslimeihin. Järjestöt kielletään, koska ne vastustavat väkivaltaisin keinoin demokratiaa ja länsimaista oikeutta.
"Ne (järjestöt) pyrkivät muuttamaan yhteiskuntaamme aggressiivisesti, sotaisin keinoin, jotta demokratia korvattaisiin salafistisella järjestelmällä ja oikeusjärjestelmä islamilaisella sharia-lailla"

Itse vaan epäilen olisiko kansalaispoliisin vaistot heränneet jos häiriköt olisi edustanut puhdasta, salskeaa, vaaleahiuksista ja sinisilmäistä Arjalaista herrarotua?
Sitäpä en tiedä. Luulen kyllä että jos joku mölyää kohtuuttomasti, niin se on rasittavaa riippumatta siitä kuka se on. Mua ainakin vituttaa ihan tasapuolisesti kaikki, jotka ei osaa käyttäytyä.
Kyllä se kuitenkin fakta on että nää valkoset sankarit Suomessa eniten sitä yleistä häiriötä aiheuttaa. Vai onko hyväksyttävämpää ryöstää mummoja ja örveltää paskat housussa menemään silmät kiiluen seiniä potkien valkoisella iholla kuin mustalla iholla?
Olisi tilastojen kannalta aika huolestuttavaa, jos muut kuin valkoihoiset aiheuttaisivat Suomessa eniten hämminkiä. Ja kyllä mun nähdäkseni ylivoimainen enemmistö suomalaisistakin on sen verran fiksuja, että vahingonteot ja häiriköinti tuomitaan samalla tavalla ihonväristä ja kansallisuudesta riippumatta.

Toivottavasti. Oman kokemuksen perusteella kuitenkin nää eniten asiasta meuhkaajat on itse niitä jotka kännissä tai piripäissään aiheuttaa ympäristölle hyvin monimuotoista häiriötä.

http://yle.fi/uutiset/saksassa_ratsia_aari-islamilaisia_vastaan/6535686

Saksan sisäministeriö on tehnyt tiukan linjauksen salafistimuslimeihin. Järjestöt kielletään, koska ne vastustavat väkivaltaisin keinoin demokratiaa ja länsimaista oikeutta.
"Ne (järjestöt) pyrkivät muuttamaan yhteiskuntaamme aggressiivisesti, sotaisin keinoin, jotta demokratia korvattaisiin salafistisella järjestelmällä ja oikeusjärjestelmä islamilaisella sharia-lailla"

Sietäisi Suomessakin puuttua jo ajoissa salafistien toimintaan. Ovat kuitenkin ihan yhtä vihamielisiä täälläkin kuin muualla. Salafistimoskeijoita on käsittääkseni ollut jo vuosia ja etenkin käännynnäisistä monet tuntuvat suuntaavan salafismin pariin.

Minkähän takia vasurit on niin innoissaan maahanmuutosta kun samat tuet ja samat kämpät on niiltä köyhiltä ihmisiltä pois jotka ovat perinteisesti olleet vasemmistolaisia. Eihän mamut rikkaita kokoomuslaisia haittaa, saa korkeintaan kilpailukykyisiä siivoojia.

Suomeen on ilmeisesti muodostunut elitisti vasemmistolaisten ryhmä.

Tuli vaan mieleen kun kattelee a-studiota...

Suomeen on ilmeisesti muodostunut elitisti vasemmistolaisten ryhmä.

Tuli vaan mieleen kun kattelee a-studiota...
Jep, tämä monikultturismi-ideologiahan on ollut marksistien sylilapsi oikeastaan aina kylmän sodan päättymisestä alkaen, Suomessa vaan tullaan vähän jälkijunassa tässäkin asiassa. Ei ole enää sitä mahtavaakin mahtavampaa kommunismia paijattavana, niin täytyy keksiä uusi lemmikki.

Pallottelin ajatuksella; että mitä jos näiden huippurikastettujen maiden white flight-ilmiön myötä maasta lähtevät koulutetut ihmiset muuttaisivat Suomeen..? Kunnes tajusin, että länsimaalaiset ihmiset eivät ole tarpeeksi rikkaasta kulttuurista eivätkä ole edes etnoja. Ei siis sitä materiaalia mitä me haemme.

Ko. artikkelissa oleva kuva neekeristä työvoimapulapaikkaajana ei jätä mitään epäselvyyttä siitä, että artikkelin kirjoittaja on vahvasti vasemmalle suuntautunut ja älyllisesti rajoittunut ihminen.

Huvittavaa miten nää sisulaiset jaksaa inttää vastaan.. "ei me olla rasisteja, ei me olla äärikansallismielisiä bla blaa blaa" ..vittu sanokoot suoraan että ollaan rasisteja. Kun kerran aina peräänkuulutetaan sitä kuuluisaa suorapuheisuutta. "Persut puhuu suoraan ja kertoo miten asiat on".. ja samaan aikaan kielletään ja ruikutetaan kun toimittajat kyselevät rasistisuudesta. Kunnon tekopyhää paskaa. Noilla sisulaisilla on tota persoonaa muutenki yhtä paljon kuin puukengällä. Niin kuivia ja värittömiä persoonia että oikein hirvittää.

Tasapuolisuuden nimissä toimittajat vois kysellä kokkareiltakin + muila puolueilta rasistisuudesta. Asiahan on niin että kokoomuksessakin on puolet rasisteja, mutta ei ne sitä uskalla myöntää. Jotkut sit myöntää sen julkisesti ja lynkataan. Tuskin kukaan kokoomuslainen tai vihreä poliitikko tykkää norkoilevista neekereistä tai lompakkoählyistä muutaku virallisessa mediassa. Pakko tykätä ja haluta maahanmuuttoa jos meinaa politiikassa pysyä koska se on 2000 luvun mantra euroopassa ja pohjoismaissa.

Noilla sisulaisilla on tota persoonaa muutenki yhtä paljon kuin puukengällä. Niin kuivia ja värittömiä persoonia että oikein hirvittää.

No jos tässä nyt henkilöistä halutaan puhua, niin kyllähän Dan Koivulaakso on aivan ykkönen raivostuttavuudessa. Lisäksi ihmettelin eilen sitä haastattelua gettoutumisesta itä-Helsingissä. Miksi siinä haastateltiin vain kahta somalia, eikä lainkaan kantasuomalaisia?

Back
Ylös Bottom