Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mitä mieltä Mike:
"Anssi Manninen
on tullut siihen johtopäätökseen, että FAST on hinta-laatu -suhteeltaan planeetan surkein tuotemerkki. Ihmisten pitäisi ottaa järki käteen ja ruveta äänestämään jaloillaan.."

"Anssi Manninen
FAST pitäs jätehuollon kautta poistaa hyllyistä"

6.jpg

Tuo kristittyjen Iktys-symboli tulisi olla asennettuna niin, että se osoittaisi "vastavirtaan" eli vasemmalle. Tuli vaan mieleen tuosta Miken laittamasta kuvasta, missä se on "väärin".
Jos käyttää tuollaisia symboleja, niin olisi suotavaa ymmärtää edes miten ne ovat tarkoitettu käytettäviksi. Sinällään minulle on aivan sama mitä ihmiset haluavat autoihinsa liimailla.

Mites on perjantai lähtenyt käyntiin ?
Millainen kahvi parasta aamuisin, perusmusta, joku espresso tms. ?
Paras suomessa kaupoista saatava suodatinkahvi ?

Perjantai, välipäivä ja kaloreita koneeseen kun paino mennyt 88,9kg, dieetti pelaa, mut ei nyt kiloo viikossa viitti pudotella. Oli tarkoitus nukkua, mut yläkerran mäyris päätti ettei nukuta ja piti vitunmoista meteliä, sillä on joku vamma päässä, haukkuu pannatkin tyhjäksi. Rasittava koira.

Aamulla miedompi kahvi on sopivaa itelle, iltaa kohti sitten stydimpää. Suomesta saa Pauligin Gold Labelia kaupoista, se on hyvää.

image_sizer.php

Tolla periaatteella lapsellista on myös se, että kirkot ja kristinusko.
Miettikää nyt, isot kirkot jossa risti näkyy katolla kilometrien päähän. Samalla lailla se vituttaa ateistejä.
Darwin merkki on pieni juttu autossa ton jälkee. :)

Kommentoin nimenomaan noita tarroja jotka mielestäni menevät samaan kategoriaan kuin:

"Olen hidas mutta silti edelläsi"
"Älä naura, tyttäresi saattaa istua takapenkillä"
" I <3 PUSSY" Näin hetki sitten limenvihreän bemarin takapuskurissa. Ei siinä, naurattihan tuo :)

yms. yms.

Se että kiukku ja kumppanit saa väännettyä tuon uskontokeskusteluksi niin ei kait siinä :D Uskontokeskusteluun minulla ei ole mitään annettavaa..

eksatiera.gif

Back
Ylös Bottom