Mania oksettaa

Oon ostanut elämäni ekan treeniboosterin eli Manian. En usko että pystyn käyttämään sitä - maku on yksinkertaisesti ällöttävä. Oon menossa salille nyt ja hyvä ettei toi paska tule saman tien ylös. Suuta ja sormia kutittaa.

Onko mitään muuta boosteria joka ei maistu samanlaiselta, vai onko niissä kaikissa tämä sama ominaismaku? Täytyy meinaan sitten olla vaikka ilman, niin jäätävän pahaa toi Mania kyllä on.

Mannisen Mania:sta varmaan kyse? Omasta mielestä se on maultaan parhaimpien joukossa mitä olen syönyt. Yksilöllistä toki...

Myy mulle tai vaihdetaan boostereita päikseen. Itsellä on nyt trible berry makuna olevaa razor8 tököttii about 300g

Juu rushiin verrattuna helppoa juotavaa, kerran oli joku nanox purkki itellä, väri ja maku hyvin samantapainen kuin maniassa, kummastakin oon tykänny muutenkin enemmän kuin tuosta rushista! Anna mennä vaan, siihen tottuu kyllä :)

No niin. Päivän salireenit tehty ja taas sitä vaan voi todeta, että boosteri auttaa kyllä. Etenkin nyt, kun mennään miinuskaloreilla. Olo oli kuin jänopupulla eikä väsyttänyt.

Treeniboostereista siis: onko niillä tuo sama ominaismaku (johtuen jostakin yhteisestä ainesosasta?) kaikilla siis? Jos Mania on parhaiden juomien joukossa niin muut mä joudun sitten kyllä syömään nenämahaletkun avulla. Niin pahaa se on.

Orko, mun mies sanoo että Mania on ihan hyvää (hullu), joten se tulee kyllä käytettyä meidän taloudessa.

Minulla siis vaihtoehtona joko a) koettaa tottua siihen ajan kanssa, b) jättäytyä olemaan ilman ja koettaa kaurapuuroa ja hyvää palauttavaa tai c) hankkia se nenämahaletku....

Fastin shock kanssa semmosta että meinaa laatta lentää, ei sitä tosin maulla mainostetakkaan ja ompahan nimensä veroinen. :D

Ei se crazekaan mitään herkkua kyllä ole. Kyllä sitä voi melkein yleisenä totuutena pitää sitä, että paskalta nuo kaikki maistuu. Buusterit, protskut, ihan sama mitä niin paskanmakuista mutta kyllä ne juotua saa. :)

Mania pahaa? :D Ei helvetti, en tajua. Ootko maistanu mitään jauhetta mikä ois hyvää? Ihan siksi että mulla on joku vertailukohde, sillä mania on yks parhaimman makusista sooseista mitä oon juonu.

Ootko maistanu esim. HTC-R-jauhoa fastilta? Tai mitä tahansa aminohappovalmistetta?

Tää vahvistaa vaan sitä teoriaa että ihmiset maistaa maut ihan erillä tavalla, tyyliin se mikä yhdelle maistuu kanalta maistuu toiselle kalalta, vaikka ko. makua on aina sanonut "kanaksi" tai "kalaksi." /diippishitti

Näiden kommenttien jälkeen - mä luovutan:dance2: jos paremman makuistakaan ei ole tarjolla, en usko että pystyn tolla Manialla jatkamaan. Yritän toki, muutaman kerran vielä, mutta se on hirveintä shaissea mitä oon koskaan suuhuni laittanut. Oikeesti. Ainoo mikä puoltaa jatkamista on, että huomaan selkeän eron treenin aikana vrt etten ota sitä. VARSINKIN nyt miinuskaloreilla on uuvahdus pari kertaa yllättänyt salilla. Maniaa otettuani taas ei. Koetetaan, koetetaan, jatkaa. Katsotaan, miten muijan käy.

Ei se crazekaan mitään herkkua kyllä ole. Kyllä sitä voi melkein yleisenä totuutena pitää sitä, että paskalta nuo kaikki maistuu. Buusterit, protskut, ihan sama mitä niin paskanmakuista mutta kyllä ne juotua saa. :)

Berry Lemonade yllättävän hyvän makuista. Candy Grape ei niinkään:)

Oli tökötti mikä tahansa ja kuinka pahalta aluksi maistuukaan, kun sitä sen 5-6 kertaa on maistanut niin ei se enää sen jälkeen niin pahalle maistu. Ihminen tottuu.

Pakko myöntää - makuun alkaa hiljalleen tottua. Laitan sen tosi pieneen määrään vettä ja veän yhdellä huikkaisulla. Meinaa tulla vielä ylös mutta ei niin nopeasti kuin ennen. Ja koska treeni tosissaan kulkee sen avulla, aion kestää tämän...

Back
Ylös Bottom