Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joku roti tähänkin hommaan! En viitti hankkia bannia tietoisesti.

Huomenta, pitäis kai enklanttia lukea....

Niin pitäisi täälläkin. Asiaa hankaloittaa minulla se, etten osaa lukea enkkua. Kielioppia ja sanojen tankkausta? Sanoja en aio lukea, ja kielioppisäännötkin on hallussa valmiiksi. Ehkä niitä voisi yrittää soveltaa jotenkin, en oikein hallitse tätä hommaa nyt. Reaaleissa on niin helppo tankata tietoa kappale kappaleelta :D

Mun on ihan pakko vähän leijua, että kyykkäsin eilen (etukyykky) 50 kg:lla:) Jatkakaa.

Kaks vuorokautta siitä kun on viimeks syöny ruokaa. Mahatauti on jees.

Kaks vuorokautta siitä kun on viimeks syöny ruokaa. Mahatauti on jees.

Ei oo vissiin menny tautirintamalla ihan putkeen viime aikoina? Sitä se aerobinen teettää. Itellä alkais kohta talven ensimmäinen ja ainut kiekkosessio, mitähän siitäkin tulee. Varmaan puoli vuotta edellisestä lenkistä tai vastaavasta oikeasta liikunnasta

Ei oo vissiin menny tautirintamalla ihan putkeen viime aikoina? Sitä se aerobinen teettää. Itellä alkais kohta talven ensimmäinen ja ainut kiekkosessio, mitähän siitäkin tulee. Varmaan puoli vuotta edellisestä lenkistä tai vastaavasta oikeasta liikunnasta

Joo ei oo kun tuntuu olevan vähän jatkuvasti kipeenä. Saatto nyt tietysti vaikuttaa se, että oli niin rankka tuo viime viikko ja sitten pääs helposti joku pöpö iskemään. Heh voi olla ihan mielenkiintosta pitkästä aikaa kokeilla vähän erilaista liikuntaa.

Saakeli mä taas unohdin sen kerman mun kahvista. Noh, syytän tota kaunista blondia joka jopa hymyili ja hämmensi mun kahvinostosuunnitelmia. Kahvia nostan... Joo.

Mitenkä saan laitettua salaa imodiumia duunikaverin kahvin sekaan? Se sontiainen on piereskelly hullunlailla koko päivän. Hyvä et pystyy töitä ees tekemään tässä paskanhajussa.

Se tunne, kun sulla irtoaa 120 km/h vauhdissa puolet takapuskurista.

Tänään olin reipas! Kävin paitsi salilla, niin siivosin koko kämpän. Enkä edes kolaroinut liikenteessä, vaikka lunta tulikin tuulilasin täydeltä. Nyt voikin sitten höllätä kera sumpin ja rahkan :)

Back
Ylös Bottom