Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En osaa tuota! Suomeksi. Ulkonäkö ei riitä. P

Amaranthe on ihan paska livenä. Pakkis kiinnostaa enemmän. Ei ihmekkää ku oli niin halvat liput. Ruottalaasta teatteria sanon ma.

Nukkukaa!

Mee ite nukkumaan kapakoitsija!

Piti muka vielä alkaa tuota surkeeta Piraija 3D:tä katsomaan neloselta..

Mee ite nukkumaan kapakoitsija!

Piti muka vielä alkaa tuota surkeeta Piraija 3D:tä katsomaan neloselta..

Ei toi vaikuta yhtään pöllömmältä, liiskautuneita päitä ja silpoutuneita tyttöjä.

Emmanuelle oli yllättävän hyvä.

Mä missasin sen melkein täysin..

Ei toi vaikuta yhtään pöllömmältä, liiskautuneita päitä ja silpoutuneita tyttöjä.

Joo no mä oon nähny tuon jo aiemminkin. Ei tuo juonellisesti mikään mestariteos ole, mutta kyllähän siinä tyttöjä on :rolleyes:

^Juonen puolesta ehkä keskikastiä, kultainen kompassi oli yksin kertaisesti niin paska että en jaksanut katsoa loppuun jonka tämä leffa voitti 6-0.

Huomenta.

On jännää nähdä unta pakkislaisista, varsinkin silloin kun tuttujen joukossa unessa seikkailee tyyppejä, joista tietää vaan nikin :D Välillä mietin millaisen kirjailijan/leffakäsikirjoittajan maailma mussa menettääkään, kun en aamuisin muista uniani enää niin tarkasti, että voisin kirjottaa ne yksityiskohtineen ylös.

Huomenta! We work hard, play hard!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Perus facebook lämmitys aamuun. Kun tuo videoikkuna ei näytä pelaavan oikein, pätkä sisältää pentuja, erittäin söpöjä kissoja, karhuja koiria jne. :)

https://www.facebook.com/video/video.php?v=381428838622596

AWWWWWW!!!!!! :haart: Voi ei miten kauniita kisumisuja!!!! Melkein yhtä kauniita kuin meidän 8 kiloinen pikkukisu! :) Varsinkin se oranssi kisupentu, voi eiii!!! :) Voisin haluta myös tuollaisen perukarhun. Ja siilin! Ja pöllön! Ja koalan! Ja ne kaksi hassun näköistä öhkömönkijäistä!

Mä luulen, että en ikinä pysty lässyttämään vauvoista yhtä vammasen söpösti kuin eläimistä. Mut onhan noi 100000 kertaa söpömpiä kuin ihmisvauvat.

Oikein! Ja tuleehan tanssiessa samalla suoritettua päivän aerobiset, jos oikein innostuu joraamaan. :D

Joo eiköhän tommoinen muutaman tunnin tanssahtelu hyvää tee! ;) Varpaat otti korkkareista vaan vähän hittiä, ois pitäny panostaa käytännöllisyyteen! Nyt joku aamupala ois poikaa, mut ei ole mitään erikoisempaa jääkaapissa. :(

Perus facebook lämmitys aamuun. Kun tuo videoikkuna ei näytä pelaavan oikein, pätkä sisältää pentuja, erittäin söpöjä kissoja, karhuja koiria jne. :)
Voihan söpöys erityisesti ton pöllön ja nukahtavan laiskiaisen kanssa! <3

Nyt on pesty pyykkiä monta koneellista. Mitäs sitä sitten tekis? Rastilaan asti ei jaksa luistelun takia lähtee, joten kaipa sitä on mentävä kaupoille.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tuli söpö viesti ystävältäni:

Sain 5.3. 19.50 maailman ihmeellisimmän 30-v lahjan!
Pienen tonttupojan näköinen vauva oli 52cm 4190g.
Nyt tutustumme toisiimme, syömme & lepäämme.
Halit! <3

Aamulla herätessäni huomasin, että jääkaapissa on hampurilaisia! En kyllä muista, että olisin yöllä mäkissä käyny tai että millä ihmeellä oon taas kotiin tullu.

Back
Ylös Bottom