Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitkästä aikaa yöelämään ja testaamaan yökerhojen biisitarjontaa! :dance: Tanssiminen. :haart:

Taas yöelämään ja kierrän yyöö kerhot tälläkin kertaa kaukaa. Jos ei joku vetävä narttu saa houkuteltua, mutta niin pääsee käymään ehkä kerran kolmessa vuodessa niin en usko sen illan koittavan vielä tänään.

Eilen Erja, tänään joku hurri.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pitkästä aikaa yöelämään ja testaamaan yökerhojen biisitarjontaa! :dance: Tanssiminen. :haart:
Piti kans lähtä, tosin lähinnä hoilottaan karaokee :D Kaverit vaan tais nyt feidata ja mä en ehkä raaski jättää hyvää maalausinspistä käyttämättä mennäkseni yksin baariin. En kuitenkaan kehtaa laulaa, jos ei oo yhtään tuttuja taustatukena.

Löysin 2004 vuoden han moo do kisavideon dvd:ltä missä jopa meikäläisen ottelu, yritin kattoo koneella mut ei toiminut :( Hitto ois niin tehny mieli nähä miten oon pyyhkinyt tatameja
(tai miten mulla ollaan pyyhitty)

E: no kohta hesemättöä suruun

Joo, mutta hain takaa sitä että nämä mun ja sun esimerkit ovat huomattavasti miehekkäämpiä ku se että mies menis hakemaan sitä airoobista tanssilattialta :hyper:

Moshpitti on myös miehekäs airoobisen muoto.

Äh, mulla oli aeroopilista Go-expoilla kun tuli muutama tunti tallusteltua. Totanoinnii, näin niinku meikäläisen harrastusnäkökulmasta tosi paska tarjonta. Joku Fressi-kuntoklubin ständi ja se siitä bodailusta sit. Itte työntäsin sinne IFBB:tä, FitFarmii, Wrangelta poistoständii rettuineen ja muine kilkkeineen. Mites crosstrainig-alue? No aiva sama.

Do you even lift?

Joo off-topicciin jos kirjottaa pitää kirjottaa myös joku näistä: mitä reenasit tänään/mitä aiot treenata tänään/miksi et voi reenata tänään/joku paikka on kipeä koska treenasit kovaa/joku paikka on kipeä koska et treenannut ollenkaan/mitä olet syönyt optimoidaksesi lihaskasvun/mitä olet juonut optimoidaksesi katabolian yms yms..unoha.

Joo mannapuuroa.

Ehrmann? Niissä aina välillä tuli homeistettu versio vastaan, vaikka päiväystä olisi kuinka paljon jäljellä. Muissa rahkoissa en ole törmännyt.

Joo Ehrmannia. Tossakin oli vielä pari viikko päiväystä jäljellä, että vähän ihmetytti. No onneksi seuraava purkki olikin ihan ok.

Joo, mutta hain takaa sitä että nämä mun ja sun esimerkit ovat huomattavasti miehekkäämpiä ku se että mies menis hakemaan sitä airoobista tanssilattialta :hyper:

Tälläiselle baarissa ei-niin-suulaalle se tanssilattia oli poikamiehenä paras keino mahdollistaa naisen vierestä herääminen. Mikään ei toiminut niin hyvin kuin näennäinen välinpitämättömyys naisia kohtaan yökerhon tanssilattialla :)

Back
Ylös Bottom