Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^^Älä unohda mannapuuroa!

Noin tunnin kuluttua minäkin lähestyn itsevarmuutta uhkuen naista ja lausun hänelle suorat sanat. Karhu! Siitä se nautinnollinen ilta alkaa.

Neva eva! Äsken, huh, söin duunista tuodun marsipaanileivoksen joka oli -örgh, suhteellisen suuri. Voisko sanoa insut tapissa. Mutta eiköhän kohta mannis taas laske kunhan vähän juon vettä välissä.
Ja kyllä, Karhua sen olla pitää. Te ymmärtä hyvän päälle.

Painot olivat raskaita tänään ja meinasin amputoida pikkusormenikin pois! Hienoa. :) Ankeaa, piristystä kiitos!

Mun selässä on enemmän lukkoja kuin nikamia.

Kehon- ja mielenhuoltopäivä, eli venyttelyä ja herkkuja (=juustoja) :kuola:

Kävin mä lenkillä. Ihan sen takia, ettei vieläkään tarttis tehä noita kouluhommia. Niitä samoja, mitä pakoilin siivoamalla jo pari viikkoa sitten...

97119.gif

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Internet ei päästä mua nukkumaan. :itku:

Pari tuntia dataamista ja kahvittelua. Aamulla pilkille!

Kahen vuoden yötyö rupeaman jälkeen koittaa ahistava rytmin vaihto. Ois viikko aikaa palata normaalien ihmisten rytmiin. Saa nähä miten onnistuu.

Tuli vähän ajeltua autolla läpi kaupungin. Näki ihmiset jotka horjuu baarista kotiin. Näki kuinka aurinko nousee ja uusi päivä alkaa. Näki kuinka ihmiset kiirehtii töihin. Nyt vois mennä nukkumaan, hyvää yötä ja huomenta!

Back
Ylös Bottom