Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kaupunkiajonopeudella tapahtuva autokolari on varmaan yksi maailman isoimmista antikliimakseista. Tiedätte kyllä kun elokuvissa tai telkkarissa sattuu kolari edes 10 km/h nopeudella, sitä edeltää kauhea kumin ulvonta jonka jälkeen kuuluu valtava mäjähdys ja vääntyneen metallin kirskuntaa. Näin tuossa hetki sitten kolarin, ja miltä se kuulosti? Vaimeaa lukkiutuneiden nastarenkaiden rapinaa ja surkea kopsahdus kun muoviosat kolahtavat yhteen. Olen pettynyt.

Tölkki kun auki napsahtaa,
jonnella hymy levenee.
ES suussa kuplii,
toivottasti ei nää mutsi.
Läskipää videolla kikattaa,
tubessa muita hävettää.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Muista ehkäisy.
Mikä?
Pidättäytyminen seksistä on paras ehkäisykeino. Tiedäthän sinä sen.
Kaupunkiajonopeudella tapahtuva autokolari on varmaan yksi maailman isoimmista antikliimakseista. Tiedätte kyllä kun elokuvissa tai telkkarissa sattuu kolari edes 10 km/h nopeudella, sitä edeltää kauhea kumin ulvonta jonka jälkeen kuuluu valtava mäjähdys ja vääntyneen metallin kirskuntaa. Näin tuossa hetki sitten kolarin, ja miltä se kuulosti? Vaimeaa lukkiutuneiden nastarenkaiden rapinaa ja surkea kopsahdus kun muoviosat kolahtavat yhteen. Olen pettynyt.

Ja silti tulee kallista jälkeä, kun ne surkeat muoviosat menee rikki.

Pitäis varmaan ite amputoida jalkansa irti. TK-lekurit tunkee buranakuurin kouraan ja toivottelee parempia jatkoja. No, vedetään toi viikon kaninkakkakuuri ja soitellaan sitten uudestaan, että joko kiinnostais tutkailla enempikin.

Pitää arvostaa, jos täällä jengi pääsee petihommista puhumalla, vaikka naiset ovat katalia näissä jutuissa.

On sitten helvetin tylsät luennot. Mies, jonka varmaan pitäisi olla ollut 10 vuotta eläkkeellä, kertoo elämänkokemuksiaan. Oli se aluksi mukava kuulla, millaista rakentaminen oli 1960-luvulla, mutta tunnin jälkeen alkaa tökkiä.

Oletteko nähneet ikinä mitään yhtä coolia?

pip_boy_3000_v2.jpg

http://www.uproxx.com/gammasquad/2011/05/pip-boy-3000-with-an-iphone/

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Syväjäädytetty olo. Bussi melkein puoli tuntia myöhässä ja ulkona pakkasviima höystettynä lumimyräkällä. Ihan kuin oisin suurenkin eloonjäämistaistelun käynyt ku pääsin takaisin lämpimään. :haart:

Wannabe-heavy-ass-lifting höhöö! Joku naama kysy multa tänään että onko mulla joku laji ku oon näin kovas kunnos :puntti: Öri öri mä sanoin ja jatkoin kyykkäämistä paskalla tekniikalla (80 kiloo jou). Noo, on se kivaa kuulla tolleen livenä kehuja, ja varsinkin kun suomalaisessa kulttuurissa niitä on vaikea jaella.

Jos sitä mannista taas nautiskelemaan (siis ei Mannista, vaan tavaksi tullutta mannapuuroa). Hjuva fiilis.

Back
Ylös Bottom