On se kumma kun hevonpersiissä ei 2G toimi mut 3G kyl iha melkei mainiosti. Tosin onkin nokia vs iphone, eli Suomifail.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä?Muista ehkäisy.
Kaupunkiajonopeudella tapahtuva autokolari on varmaan yksi maailman isoimmista antikliimakseista. Tiedätte kyllä kun elokuvissa tai telkkarissa sattuu kolari edes 10 km/h nopeudella, sitä edeltää kauhea kumin ulvonta jonka jälkeen kuuluu valtava mäjähdys ja vääntyneen metallin kirskuntaa. Näin tuossa hetki sitten kolarin, ja miltä se kuulosti? Vaimeaa lukkiutuneiden nastarenkaiden rapinaa ja surkea kopsahdus kun muoviosat kolahtavat yhteen. Olen pettynyt.
Pidättäytyminen seksistä on paras ehkäisykeino. Tiedäthän sinä sen.
Saamattomuus on vielä parempi. Ei tarvi edes yrittää pidättäytyä.Pidättäytyminen seksistä on paras ehkäisykeino. Tiedäthän sinä sen.
Pitää arvostaa, jos täällä jengi pääsee petihommista puhumalla, vaikka naiset ovat katalia näissä jutuissa.
Nokitan. Mä selviän puhumatta!
Öri öri mä sanoin ja jatkoin kyykkäämistä paskalla tekniikalla (80 kiloo jou). Noo, on se kivaa kuulla tolleen livenä kehuja, ja varsinkin kun suomalaisessa kulttuurissa niitä on vaikea jaella.