CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

Mun mielestä se on ihan realismia sanoa et ei Utti tosta kondiksesta enää voi paljoa isontua, ainakaan radikaalisti. Onko se kuuluisa natumaksimi siis saavutettu? Oishan se kyl makeeta olettaa et tolla panostuksella Hulkki ois viel sen 120kg lavarasvoissa joskus, who knows. Kaveri on kuitenki liki 190cm pitkäkin. Utti on kova treenaamaan jne. jne. mutta se huippulahjakkuus geneettiseltä puolelta puuttuu.

On Utin geneettisen lahjakkuuden taso mikä hyvänsä niin miehen paneutumisella ja omistautumisella kehitystä tulee pommin varmasti jatkossakin! Tietämys kasvaa kokoajan ja mies uskaltaa soveltaa uutta tietoa omaan tekemiseensä rohkeasti ja ennakkoluuloisesti! Mies on kolmen kymmenen joten aikaa kehittyä on vielä 10-15 vuotta... Mitä tulee ns. Natumaksimiin niin sellaista tasoa ei kukaan ole maailmassa saavuttanut eikä saavuta! Olen sanonut tämän ennenkin ja sanon edelleen että Uttia ahkerampaa ja omistautuneempaa kehonrakentajaa ei tästä maasta löydy jos löytyy koko maailmasta! Itselle mies on onllut jo viimeisen 5 vuotta suurin inspiraation lähde ja esikuva. Arvostan miestä ihan äärettömän paljon!

Janne Seppälä

Ainakin vois kokeilla vähentää volyymia ja antais aikaa palautumiselle.

Sitä parempihan se on mitä enemmän pystyy palautumisen rajoissa reenata. En lähtis opettaa isää naimaan tässä asiassa. Utinkin reenimäärät ovat verrattaen pieniä, kun lähdetään vertaamaan joihinkin ammattiurheilijoihin. Koko maassa ei taida olla ketään, kuka on tähän lajiin enemmän perehtynyt kuin Utti. Ja ei ole myöskään ketään kuka on lajiin enemmän panostanut. Ei edes Savolainen.

Ja Uttihan on reenannu pitkään myös noin. Itseasiassa ei tule mieleen mitään ohjelmaa tai menetelmää mitä mies ei olis koittanut.

Mutta erikoista on se, että Utti ei ole vielä kertaakaan ollut viimeisen päälle kireä. Wilenius oli perse kutseilla ilmeisesti Hulkin opeilla ja valmennuksella, mutta mies ei itse ole vastaavaa kireyttä saavuttanut.

En halua isää neuvoa mutta Hulkki itse blogissaan maininnut, että kehitys on viime vuosina ollut kiven takana. Tällaisen kommentin muistan.

En halua isää neuvoa mutta Hulkki itse blogissaan maininnut, että kehitys on viime vuosina ollut kiven takana. Tällaisen kommentin muistan.

No tuleeks sulla mieleen joku natikka joka on 15 vuoden veivaamisen jälkeen kehittyny kovinkaan kummosesti?

Mitenköhän raakasti hulkki alkaisi turpoamaan kun löisi vitamiinit kehään, alkaisi vuoden mittainen kuvaus-sessio joka viikolta, kaikki kerrottaisiin yksityiskohtia myöden joka videon yhteydessä mitä on tehty ja miten, tietty treeniä samoissa clipeissä!.. Olis aikas mielenkiinotoinen setti!! Huono juttu mutta pakko oli väläyttää..

No tuleeks sulla mieleen joku natikka joka on 15 vuoden veivaamisen jälkeen kehittyny kovinkaan kummosesti?

No ei, mut silti ihmetyttää miten tuohon panostamiseen pystyy noin kovaa, kun se kehitys on aikalailla hidastunut olemattomiin. Mikä siinä motivoi kun tietää et ilman kemikaaleja kondis ei enää paremmaksi voi tulla, siis sillai miten tavan ihminen sen näkee. Kukaan huomaa jos on tullu kilo pattia jonnekin selkään, puhutaan väh. 10 kilosta lihasta tohon varteen lisää, eli näyttäs ns. oikeelta ammattilaisbodarilta. CBB on tavallaan hieno laji, mut se on jotenki munan seisottamista puolitangossa vaikka sais vapaastikin jöpöttää kunnolla. Wilenius varmaan kans turhautui tohon ja vaihto lajia. Mun mietteitä, eikä mitään dissausta Hulkkia tai muitakaan kohtaan.

Maailmassa on olemassa myös sellainen asia kuin periaatteet. Jospa Hulkkia ei kiinnosta hajottaa kroppaansa aineilla. Sitä se bodaukseen siirtyminen ilmeisesti vaatis.

Back
Ylös Bottom