Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Niinon. Kohta säki oot 34v.

Eikä elämässä kerkiä tapahtua sillä välillä oikeestaan mitään mainittavaa :hyper:

Mää oon unohtanut lotota! Se oli mielessä siitä lähtien ku näin (enne)unen lottovoitosta. :D No jos se sattuu kohdille niin kyllä se jaksaa odotella, että hankin kupongin. :lol2:

Puuh, kunnon leffaputkipäivä tullut vietettyä! Mites te vietätte sunnuntai-iltaa? :)

Mää oon unohtanut lotota! Se oli mielessä siitä lähtien ku näin (enne)unen lottovoitosta. :D No jos se sattuu kohdille niin kyllä se jaksaa odotella, että hankin kupongin. :lol2:

Puuh, kunnon leffaputkipäivä tullut vietettyä! Mites te vietätte sunnuntai-iltaa? :)

Polttelen takassa tulta ja kiroilen kun eihän tää mun väsynyt läppäri jaksa pyörittää videon editointiohjelmaa.

Aloitin päivän 12h unien jälkeen erittäin unisena. Nyt kun olen saanut itseni kofeiinin avulla hereille, niin pitäisi aloittaa kouluhommat, mutta ei helvetti napostelisi yhtään. Olen passivoitunut.

Vitun kouluhommat, prkl. :curs: Ja hermo-ongelmia vasemmassa kädessä. Maistuis olut nyt.

Vitun kouluhommat, prkl. :curs:

Kouluhommat on parhaimmillaan ihan hauskoja tehtäviä, mutta nyt on kaikki flow:t ja draivit hukassa. Sain minä pari sivua kirjoitettua projektinhallinnan analyysiin, ennen kuin totesin, että nyt on pakko syödä, ja nyt taas olen jumissa surffailuun.

Mit vit?

Jeah, tälle päivälle oli persiistä hedari, joka lähti salilla. Samanmoinen ku viime viikolla ja myöskin ajoittui sunnuntaille. Taitaapi johtua pitkistä unista tai koneella notkumisesta tjtn ku oikeestaan kaikki muu tässä elossa pysyy aina vakiona.

Back
Ylös Bottom