Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta :)
Toi aurinko vaan on jotain niin ihanaa! :love: Toivottavasti tapahtuis joku yllättävä käänne ja 15 pakkasasteen sijaan tänne tuliskin loppuviikosta 15 astetta lämmintä. Tai edes 5.

Verikokeisiin pitäis mennä.. Arvaatko muistinko olla syömättä? Huoh. Vittu tää elämä on vaikeeta.
Sama vika. Tosin tajusin mokani jo illalla. Tänään täytyy muistaa, ettei mee käynti ens viikolle, kun sit eletään jo taas täyden lukkarin mukaan (nythän täällä siis normaaleilla ihmisillä on hiihtoloma – yllättäen meillä ei ole :P).

Pakastepullaa?? No ei käy.
Kaupan kassalla yks vanha mummo osti neljä pussia pakastepullaa. Nykyvanhukset on roskasakkia.

Ennen piti hiihtää kouluun 20km ja ylämäkeen, sekä meno- että paluumatka kesät talvet. Äiti synnytti neljästi viikossa, navetta palo joka yö ja edes käpyjä ei ollu leluiks. Isä kävi viikonloppuisin sodassa ja kaivo arkipäivisin ojaa nevalla.

Kaupan kassalla yks vanha mummo osti neljä pussia pakastepullaa. Nykyvanhukset on roskasakkia.

Ai että, mä olen kyllä niiiiiiiiiiiiiiin paljon parempi nykymummo.

Ennen piti hiihtää kouluun 20km ja ylämäkeen, sekä meno- että paluumatka kesät talvet. Äiti synnytti neljästi viikossa, navetta palo joka yö ja edes käpyjä ei ollu leluiks. Isä kävi viikonloppuisin sodassa ja kaivo arkipäivisin ojaa nevalla.

Nykyään ei edes omia pullia jakseta leipoa prkl! Eikä noilla vanhuksilla olekaan muuta kuin aikaa.

Pullia on kyllä ärsyttävää leipoa. Varmaan 5 vuotta edellisestä kerrasta. Kaikkea muuta tykkään kyllä leipoa, mutten vaan viitsi, koska olen jo tarpeeksi läski :D

Pullia on kyllä ärsyttävää leipoa. Varmaan 5 vuotta edellisestä kerrasta. Kaikkea muuta tykkään kyllä leipoa, mutten vaan viitsi, koska olen jo tarpeeksi läski :D

Mä olenkin sellainen pullamummo, että leivon, mutta muille. Pullantuoksuinen mummo siis. Muahaha.

Etnografinen analyysi, etnografinen alanyysi, etngorajdl analyysi ,etngpa anladlkdf..:zzzz:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei kai pullien leipominen ole ärsyttävää? Korvapuustien leipominen on ärsyttävää, lopputulos ei näytä laisinkaan samalta kuin leipurien tekeleet. Toisaalta onneksi kanelilla, sokerilla ja voilla maustettu pullamöykkykään ei ole pahaa :D

weekend+frenchbydesign+51.jpg

Back
Ylös Bottom