Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei vittu oon jäässä... Piti laittaa rahka tohon kulhoon, avasin roskiksen et voin heittää sit rahkapurkin sinne ja sen sijaan lusikoin rahkan suoraan roskikseen ja suljin roskiskaapin oven :wall:

Kuulostaa ihan mun yövuorolta edellisessä työpaikassa... Tsemppiä vaan! :D

Olempa ollut ahkera tänään, koko kämppä siivottu kunnolla, pyykkiä pesty 2 koneellista ja vielä silitinkin niistä osan, ruokaostokset on kaapissa ja combat tunnille ehti hyvin välissä. Ja nyt voikin hyvällä omallatunnolla rohmuta pientä iltapalaa: viinirypäleitä, hapankorppuja, sinihomejuustoa... :kuola:

Huomenna joutuu kokeilemaan voimia parin painavan laatikon kanssa, jos ei näillä surkeilla käpälillä niitä nosteta, täytyy varmaan huhuilla voimamiehiä tai -naisia avuksi jostain. :D

Aikani kuluks menin omegleen ja juttelin jonku puolalaisen tytön kanssa ja nyt se löytyy skypestä...

Huomenna vois mennä salille piitkästä aikaa...saa nähä tuleeko tästä harrastuksesta koskaan mitään mutta ei luovuteta

Sama. Käytän aikani niinkin hyödyllisesti, kuin kuuntelen parin viime vuoden sisään ilmestynyttä suomalaista musiikkia Youtubesta.

eino antiwäkki-mä bodaan, matti-keho ja sitä rataa?

Huomenta vaan, tyhmää herätä lomalla näin aikaisin mut pakko :(

Heräsin oikeestaan 8:00 ja nyt kello onkin jo 9:00 tunnin päästä pitäis jo lähtee fuck

WTF tuo nro.17 on :D
enhanced-buzz-22963-1334862684-10.jpg

Back
Ylös Bottom