Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Söin Sub Meltin tuplalihalla. Ihanaa <3

Jaha. Eilinen hiihto teki tehtävänsä ja nukahdin illalla heti kun silmät sulki. On se jännä miten paljon paremmin sitä nukkuu kun käy välillä harrastamassa vähän oikeaakin urheilua.

Nyt ollaan oikeilla jäljillä :D
Kunnon ulkoliikunta on parasta unilääkettä.

Jep. Yleensä jos käy aamupäivällä/päivällä hiihtämässä niin on pakko ottaa päiväunet :D

En oo kuuteentoista vuoteen hiihtäny, enkä hiihrä!

Sain viikonlopuksi kutsun laskettelemaan, joten voisi lähteäkki hankkimaan persauksiinsa komeita mustelmia. :D Ennen tuli joka vuosi käytyä, mutta nykyään ehtinyt ehtinyt käymään hyvin satunnaisesti... Ainaki sen ekan alastulon jälkeen alkaa jo sujumaan. :D Samahan se millä tyylillä alas tulee, kunhan ei jähmety sinne ylhäälle. :rolleyes:

Liittyykö jääkiekko ja hiihto jotenki toisiinsa? Enkä mäkää oo juurikaa jääkaiekkoa seurannu sen jälkeen ku hokinaitti loppu teeveestä, eli siitä taitaa olla pian 20v?

Liittyykö jääkiekko ja hiihto jotenki toisiinsa? Enkä mäkää oo juurikaa jääkaiekkoa seurannu sen jälkeen ku hokinaitti loppu teeveestä, eli siitä taitaa olla pian 20v?

No sillein et toisia se kiinnostaa ja toisten mielestä se on ihan perseestä :D

Jaa niin täs puhuttiin kiinostuksen kohteista. Mua ei taida aidosti kiinnostaa mikää muu ku musiikki. Sitä kulutanki sitte runsaasti.

Jaa niin täs puhuttiin kiinostuksen kohteista. Mua ei taida aidosti kiinnostaa mikää muu ku musiikki. Sitä kulutanki sitte runsaasti.

Avatarista päätellen hyvä musiikki. Pitääkin pistää Mikko omista kajareista laulaa loilottaan kun ei ole poikien mussiikkia hetkeen taas luukuteltua.

Mä en pelkää mitään koskaan ikinä paitsi jos laitan sukset jalkaa. Heti iskee hävytön epävarmuus ja pelkopaska.

Kyllä mulle tuottais enemmän epävarmuutta tunkea mettään isolla autolla tukkeja hakemaan kun sinne suksiminen :D

No mut hei sukset!! Niis ei oo kaasua eikä jarrua ja liukuu iha holtittomasti jos karkaa ladulta(ja aina karkaa) ja sit ne pitkät kepit käsissä muljahtaa väärälle puolelle sitä suksea ja kamppaa sut isoimmassa alamäessä mitä tienoolta löytyy ja kaatuessas toinen niistä pitkistä kepeistä tulee suuhun ja toinen silmää ja molemmissa kepeissä vielä nyrkit sidottuna sellasilla remmeillä ni saa vähä "löin itteeni" fiiliksiä samalla. Ja sit viel hirvee hiki ku vääränlaiset kuteet päällä ja sit joutuu luovuttaa ja kävelee kotii ja alkaa palellee jo alkumatkasta.

E. Ainii ja ne jäätävät spagaatit ja polvien sivuille taivutukset siinä samalla tälläsillä aliliikkuvilla ylijäykillä nivelillä aijjaijaijai

Back
Ylös Bottom