Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenia! Vieläkös kaikki nukkuu? Ois varmaan aika herätä! :) Taas se viikonloppu uhkaa lähestyä loppuaan. :jahas:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenta mörököllit!

Sitähän voisi lähteä combattiin kohta... :dance: Antibiootit tuntuu tehoavan, tässähän kohta voi luulla olevansa terve. :D

Ei hitto. Oota tässä 1,5h ekaa omaa erää. Huoooh. Vois vetästä vielä pikku tupluurit. Harmi ku ei oo sellasia housuja mitkä soveltuis salireeniin, tossa ois samoissa tiloissa punttis. Ennen ampumisia hyvät kahvakuularallit ja sitte hiki silimässä ja kädet täristen ampumaan :D

Huomenta vaan!

Maailmankirjat on hyvin sekaisin, kun oon kolmena vapaapäivänä noussut jo ennen kahdeksaa ilman mitään varsinaista syytä. No, saapahan jotain välillä aikaseksikin... Ehkä. Tai niin mä ainakin huijaan itteeni, kun tuntuu, että ois ahkerana, vaikka oikeasti päivän askareet sais suoritettua varmaan muutamassa tunnissa :rolleyes:

Huomenta vaan. Tänään olisi siivouspäivä. Sunnuntait on muutenkin niin hanurista, että samahan tuo on käyttää johonkin hyödylliseen, nyt kun ei ole rapulaakaan. :whip:

Jeah, selkälihat kipeenä, hyvä meno!
Ja jes, onneks ei krapulaa.

Mulla on kaikki paikat kipeenä ja tosi krapulainen olo.

Tosin johtunee anoppilassa ja vanhempien luona olevista sängyistä. Tuo "krapulakin" johtuu tässä 4 päivän aikana yht'äkkiä triplaantuneesta hiilarinsaannista :urjo:

Aamulenkki heitetty, nyt ruokaa naamaan ja hetkeks kylille riehumaan ennen päivän varsinaista treeniä salilla. Hirvittävän reipas olo, vaikka juokseminen olikin yhtä tuskaa :D

Polvet pentelee kipeinä. Heti ne kipeytyy ku ei liiku pariin päivään.

Haha, anoppilassa voi tulla helposti kipeäksi.. :) Mä yritän pentele saada alaselkää auki. Se on aina ollu jumissa (pitkät selkälihat), mut nyt kiukuttelee. Äh lepoa niille. Se on hankalaa ku kalvot paukkuu eikä mahu raameihin :D

Back
Ylös Bottom