Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hitto noita mateita on kuvottava käsitellä kun niitä ei oo vielä nahottu. Niille ei tuu sitä kuolonkankeutta vaan ne on ällölötköjä koko ajan. Entinen työkaveri pelkäs noita aivan saamaristi sen jälkeen kun vihjailin, että eihän tosta tiedä onko elossa vai kuollut... :D

Mä itseasiassa pelkään noita vielä tossakin vaiheessa. Oon ihan varma, ettei se oo kuollut. Johtuu ehkä tuosta insentiivisestä tuijotuksesta. :(

I see blue sky, I see blue sky! Hitto vähänkö odotettu monta viikkoa! Se on siellä sittenkin!
Täytyy varmaan lähteä ulkoilemaan.

Mä itseasiassa pelkään noita vielä tossakin vaiheessa. Oon ihan varma, ettei se oo kuollut. Johtuu ehkä tuosta insentiivisestä tuijotuksesta. :(

Jos ei muuta niin jonain sunnuntain ja maanantain välisen yön pikkutunteina tommonen saatta luikerrella kainaloon.

Näyttää ihan alienilta joka luikertelee korvasta sisään ja jää asumaan aivoihin.

Eiku niitä saadaan sieltä Thaimaan lomalta...

Isä kerto et niille oli tullu sairaalan päivystykseen sälli joka oli vähän huonovointinen... Sillä oli tarttunu loinen mukaan Thaimaanreissulta. Operoivat sit sen maksasta semmosen vähän reilu kananmunan kokosen loisen ulos. Nami nami ;)

Yök. Alkoi oksettaa.

Miksei ihmiset käy tutkituttamassa itseään tommosten reissujen jälkeen ihan automaattisesti? Niin mä tein kun tulin Kuubasta. Olin kyllä vähän pettynyt kun ei mitään elämää kasvanut sisällä.

Yök. Alkoi oksettaa.

Miksei ihmiset käy tutkituttamassa itseään tommosten reissujen jälkeen ihan automaattisesti? Niin mä tein kun tulin Kuubasta. Olin kyllä vähän pettynyt kun ei mitään elämää kasvanut sisällä.

Eli yrityksistä Kuuban reissulta ei tullut pikku Fideliä tai Raoulia? :pano:

Yök. Alkoi oksettaa.

Eihän kuubassa mitään loisia edes ole, tosi siisti maa. Koska oot käyny, ite olin joulun siellä.

tulipa muuten bakteereistakin mieleen, oon ostanu ton mun hydracoach vesipullon joskus lokakuussa ja juon siitä päivittäin 4-5 litraa joka ikinen päivä, duunissa, kotona, yöt se makaa täytettynä jääkaapissa yms.. Ja oon pessyt sen kahdesti tai kolmesti ja on muuten ihan tosi juttu. Enkä ajatellu pestä tänäänkään. ;)

Ärsyttää toi harlem shake villitys. Todella väsynyttä internet huumoria.

Ainoa noista harlem shake videoista joka sai mut vähän hymähtämään oli tämä:

[video=youtube_share;4vqnSwTXAAc]http://youtu.be/4vqnSwTXAAc[/video]

Vähän jos rupes ponpottaa. Örgh

Pittees lähtijä musaiikkikaupoille. On muuten helvetin mukavaa nykyään lähteä autolla liikkeelle, kun eilen aurasivat mun parkkiruudun ekaa kertaa koko talven aikana. Wooo!

Vähän jos rupes ponpottaa. Örgh

Pittees lähtijä musaiikkikaupoille. On muuten helvetin mukavaa nykyään lähteä autolla liikkeelle, kun eilen aurasivat mun parkkiruudun ekaa kertaa koko talven aikana. Wooo!

Lämmitetty luolapaikka 22€/kk. Ei käy kateeks noita ulkona pysäköiviä :D

-- Edit --

Mitäs musakaupasta?

Minusta tuo on ihan hauskaa. Ei ne kaikki videot hyviä toki ole, mutta muutama kaveri teki sellaisen ja se oli oikeasti mielestäni hulvaton :D

//: esim. ilmavoimien sotilaat olivat moisen tehneet, sai kyllä myhäilemään. Ehkä siksi että yleensä kuri intissä on niin tiukkaa, en oikein tiedä.

Pitäisikö alkaa keräämään vinyyleitä?

Kiitos. Tuo lohdutti edes vähäsen!

En mä oikeesti loukkaantunut. Mutta musta olis kiva olla nimenomaa maalausmallina. Ihan kyllä myös vaatteet päällä. Siinä pitäis keskittyä olemaan paikallaan niin kauan että unohtais kuka oikeestaan onkaan. Ja ehkä siksi myös kun mulla on pikkuisen ikävä Hämeenlinnaa.
Mä piirsin monena viikkona koulussa alastonmallia ja välillä kävi sääliks niitä mimmejä, joilla mun kuvauksen mukaan oli suunnilleen ylimääräsiä raajoja ja muuta tosi mairittelevaa :D Mutta tokihan mä sut maalaan Ksiinaseni. Varaudu abstraktiin lähestymistapaan.
Mitäs ikävöitävää tässä kylässä on?

Mun ruutua ei sit ookaan aurattu ja auto on tälläkin hetkellä ihan kenossa. Tosin auraamattomuus johtuu varmasti siitä, että auto nököttää paikalla aina päivisin, koska oon koulussa ja sinne on 6 - 8 minsan kävelymatka.

Eihän kuubassa mitään loisia edes ole, tosi siisti maa. Koska oot käyny, ite olin joulun siellä.

Mä olin 2 viikkoa Havannan lähellä maaseudulla semmoisella työleirillä huhti- toukokuun vaihteessa. Ei se mikään siisti maa ole.

Back
Ylös Bottom