Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei hemmetti kolmas yö jo putkeen...käyn nukkumaan ja herään n puolen tunnin päästä kun kroppa ihan tulikuuma ei väsytä enään yhtään. Ennen nukkumaan menoa tuntuu että nukahtaa pystyyn ja tonkii ajan mitä nukkuu niin on sellasta puoli unta. Kiva käydä taas nukkumaan jos ehkä nukuttaa edes niin joskus aamu seiskan pintaan :D

Jaahas. Laskeskelin tossa, että paljonko mä nyt sain kuussa rahaa ja vertasin sitä niihin rahoihin, mitä YTK makso mulle työttömänä. JUMALAUTA MÄ TIENASIN TYÖTTÖMÄNÄ 47e ENEMMÄN KUUKAUTTA KOHDEN! Puhumattakaan siitä, että mulla oli viikossa 40h enemmän vapaa-aikaa.

Pitäkää tunkkinne ja nussikaa sillä itteenne persereikään. Minä lähden.

Jaahas. Laskeskelin tossa, että paljonko mä nyt sain kuussa rahaa ja vertasin sitä niihin rahoihin, mitä YTK makso mulle työttömänä. JUMALAUTA MÄ TIENASIN TYÖTTÖMÄNÄ 47e ENEMMÄN KUUKAUTTA KOHDEN! Puhumattakaan siitä, että mulla oli viikossa 40h enemmän vapaa-aikaa.

Pitäkää tunkkinne ja nussikaa sillä itteenne persereikään. Minä lähden.

Jes. Ja sit vielä ihmetellään et miks kukaan työtön ei mene polkupalkalla paskaduuniin...

Duuni nyt sinällään ei oo perinteisen paskaa, mä lähinnä istuskelen tuolilla ja kuuntelen särisevää radiota lepposimpina päivinä. Ainoastaan palkka on paska.

En viitannutkaan sun duuniin vaan yleisesti. Kusenkeltaisessa lehdistössä taivasteltiin sitä et kuinka voi olla yhtäaikaa työttömiä ja avoimia työpaikkoja niin paljon. Puhelinmyyjän paikkojakin oli jotain 4000 auki :jahas:

Vittu varmaan lähenkin myymään jollain tonnilla kuussa jotain vitun lehtiä puhelimessa kun saan kaks istumalla kotona :D

-- Edit --

Tosin tällä hetkellä opiskelen aikuispuolella inssiks tolla ansiosidonnaisella niin ei tarvii stressata duuneista ainakaan vähään aikaan.

Miten Vee-ille menee töihin? Vapaa-ajan menetyksen lisäks jos työmatkat kulkee omalla autolla ja bensaa työntää tankkiin ja esim. puolituntia köröttelee yhteen suuntaan huonosti äänieristetyssä vanhassa rottelossa kuunnelleen paskoja radio-ohjelmia niin työttömyys on aika houkutteleva ajatus kun palkka on riittävän alhainen...

Back
Ylös Bottom