Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mitä vittua nyt hei? Tarviiko aikuisesta ihmisestä muka huolehtia? Työnnät tulpat korviis vaikka tuplana ja jatkat nukkumista ku toinen tulee kotii oksentelemaan ja annat olla. Kyllä se siitä paranee iteksee :rolleyes:

itsehän tossa muutama vuosi takaperin tulin sauna reissulta himaan ja matkalla yläkertaan otin lipat rapussa (syytin kissaa) ja kupoli otti hittiä oikeen kunnolla.. noh, muijahan heräs siihen meteliin ja voimakkaalla äänellä kuulutettuun "lyö viel kerran ni mä hermostun" lausahdukseen.. se tuli kattomaan et mitä kävi ja olis kuulemman jättäny mut siihen goijaamaan muttakun päästä tuli verta epähumaaniin tahtiin ni totes et pakko viedä jätkä pesuhuoneeseen... aamulla vasta pääs darrassa tikattavaks, ai sitä ihanuutta:rock:

Ei nyt maksimaalinen vitutuksen aihe,mutta:eka ei saanut nukuttua vaikka vapaata töistä--->heräsin tänään 5:30. Sitten sähköt poikki--->kissa syönyt kahvinkeittimen johdon rikki. Kaivoin kaapista vanhan keittimen--->vääränkokoiset suodatinpussit,eli puruista kahvia :curs:

Nyt vittu loppuu ne matojutut saatanan helvetti. Hyi jumalauta.

Nojoo vois tietty tän adhd-klikkailunki tohon viimeisimpään viestiin lopettaa mut saatana. Matoja. Hyi.

Kaveri löysi etelänmatkan jälkeen semmosen sentin mittaisen madon säärestään ihon alta. Kaivoi sen tyynesti irti pinseteillä. Mua olis ehkä vähän ällöttänyt.

Mutta asiaan. Tyhmät ihmiset vituttaa :(

...ööö, siis voitko pahoinvoinniltasi kertoa tarkemmin?

No mutta lapamatohan auttaa laihdutukseen, oisko sellainen hyödykäs otus? Toivottavasti ei ole tissimatoja kyseessä, niistä lienee vain haittaa.
Ei sillä ole lapamatoa, vaan kihomatoja. Niitä on yleisesti päiväkodeissa ja kouluissa. Varmaan puolella porukasta niitä on ollut lapsena ainakin. Jos tästä nyt jotain positiivista pitää keksiä, niin immunologisestihan tuo on hyvä juttu, koska mahdollisesti ehkäisevät allergioita.

Tänään vituttaa kaikki 72558.gif

Kosketusarka syylä nimettömässä, ihan mitä vaan tekee niin se koskettaa jotakin. Huomenna menee kokeiluun hupen mainitsema lihanpalasysteemi..

Uus penkkiohjelma menossa ja sujunut ihan helvetin hyvin. Keskiviikkona tein taas. No lämmittelyt meni hienosti ja eka nosto helvetin kevyt. Toinen nosto ja rintalihas revähti... Vituttaa aika huolella.

Eikö ketään muuta vituta ystävänpäivä? Vai onko sille ihan oma ketju jossain?

Sanoinkuvaamattoman vittumainen päivä. Yksi niistä päivistä, jolloin naiset odottavat miesten hemmottelevan heitä koko päivän. Kuuluu samaan kastiin nimipäivien, syntymäpäivien ja joulun kanssa. Lisäksi on kai joku erillinen naistenpäiväkin. Tarpeeksi vittumaista ei ole se, että koko päivä vain odotetaan mitä se mies on keksinyt, mutta seuraavana päivänä pitää vielä vertailla kaverien kesken, mitä kukin sai mieheltään. Ja voi jumalauta jos se oma mies ei tuonutkaan kuin kukkia tai suklaapaketin ja joku muu sai enemmän. Mikä vitun ystävänpäivä se on, jos vain toisen osapuolen pitää siihen panostaa? Ja millä helvetin perusteella edes pitäisi? Vittu.

http://www.iltalehti.fi/nainen/2013021416675514_na.shtml

Minä en ainakaan panosta erikseen tommosina "juhlapäivinä". Panostaa tarpeeksi normi arkena niin ei tarvii mitään hiton lahjahömpötyksiä yms. näinä päivinä mitä on ihan tarpeeksi monta joka vuosi. Varmaan monet naiset olettaakin saavansa jotain erityistä mitä he eivät normaalisti saakkaan, kun mies on vajukki eikä ymmärrä että joskus voisi hänkin siivota ja tehdä ruokaa jne. muutakin kun juoda kaljaa ja piereskellä..

Selittäkäähän minulle:
Miksi, kävellessä esim. ostoskeskuksessa tai kadulla, miksi ihmeessä minä olen ainoa jonka pitää väistää vastaantulevia ihmisiä? Miksi ihmiset kävelevät ilman aikomustakaan väistää vastaantulijaa? Välillä tekisi mieli olla väistämättä ja katsoa mitä tapahtuu, mutta ei nuo hentoiset rouvat varsinkaan välttämättä kauheasti tykkää kun 110kg karvakasa jyrää päälle. Mikä tässä nyt on? Perkeleen perkele. Niin, ja siis vituttaa tämä - ankarasti.

Back
Ylös Bottom