Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Grandie vois sit käydä pyörähtämässä meikän baletissa. Jos meinaa vielä harjotella kyseistä taiteenlajia. Örgh

Grandie vois sit käydä pyörähtämässä meikän baletissa. Jos meinaa vielä harjotella kyseistä taiteenlajia. Örgh

Puenko maailman epäeroottisimman asun? Balettipuvun. Mä en ymmärrä, miten joku on voinut keksiä jotain niin kamalaa.

E. Voi ei. Duudsonit tuli taloon ja koulukiusattu poika. :itku:

Puenko maailman epäeroottisimman asun? Balettipuvun. Mä en ymmärrä, miten joku on voinut keksiä jotain niin kamalaa.

ballerina-tonino-guzzo.webp

Mitä vikoja? Ei vikoja.

^ Toi on nätin mallinen, koska halterneck. Mutta siltä puuttuu tossut.

Sitäpaitsi, ton puvun kanssa ei pidetä tissiliivejä. Nännit törröttää ainakin kilometrin päähän. Hyi saatana.

^ Toi on nätin mallinen, koska halterneck. Mutta siltä puuttuu tossut.

Sitäpaitsi, ton puvun kanssa ei pidetä tissiliivejä. Nännit törröttää ainakin kilometrin päähän. Hyi saatana.

Ei tossuissa ole mitään vikaa. Paljon hotimpi toi on ku perus eukot yöelämässä!

Mitä vikaa törröttävissä maitorauhasissa?

Mitä vikaa törröttävissä maitorauhasissa?

Maitorauhasissa? Nyt sä teit tästä entistä ällöttävämpää. En mä tiedä. En pidä nänneistä. :D

Raskaat oli sykkeet hiihtoladulla, mutta tekipä hyvää tommonen lenkki.

Mikäs auto on 2010 vuosimallia ja maksaa vaan vajaan kympin? Joku opel sorsa 1.0 koneella?

Meilläkin on tommonen viime marraskuussa ostettu 2008 korealainen riisikippo jossa oli ostettaessa 90t täynnä ja sain tingittyy sen melkein kymppiin.

Chevrolet Aveo 1.2 LS 5-ov AC vm 2010, ajettu vain 16000 km, googlaa jos haluat kuvaa.
Koeajon ajoin tänään ja lyhyen lenkin jälkeen tuli kaupat! Hinnaksi tuli lopulta 9500e joten ei ollenkaan ensimmäiseksi autoksi hullumpi. :dance:

Nyt on 4G netti, jonka Elisan akan mukaan piti tehdä elämästäni ainakin miljoona kertaa helpompaa ja nopeampaa. Miten musta tuntuu, että muo on kusetettu?

Huomenna olisi Jens Lapidus Helsingin Akateemisessa kirjakaupassa klo.16.30. Näköjään Lapidus on promoamassa uutta Stockholm Noir kirjasarjan osaa joka on novellikokoelma. Minua kiinnostaa se, mutta minä pelkään että se pilattu homostelulla ja feminismillä kuten edellinen kirja Luksuselämää. Meinasin mennä sinne huomenna, onko muita menossa?

edit. saattaa jäädä kirja hyllyyn, sivuja on vain 240 ja hintaa 24e...

Ei se mullakaan kauaa kestäny, mutta mä näin ja kuulin. Tai siis tunsin sellasen pahan läsnäolon ja kuulin ääniä ku se kutsu mua. Saatto olla, että näin myös jotain varjoja, mutta en oo ihan varma. Oli kyllä tosi friikkiä ku ei pystyny liikkumaan.

- - - Updated - - -

Mä taas en enää ikinä uskalla nukkua selälläni, koska sillon nukuin poikkeuksellisesti ja se edesauttaa tota joten siitä varmaan osittain johtu.

Back
Ylös Bottom