Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voihan sviduli. Tänään on taas se päivä kun naishormonit heittää häränpyllyä ja ihan kaikki tuntuu vittumaiselta. Loistava fiilis fucking ystävänpäivän viettoon siis. Yritin töissä olla lähinnä sanomatta mitään etten töksäyttäisi mitään ynseetä. Treenistäkään ei tullu mitään jees-oloa vaan tää vaan jatkuu ja kiroilen nyt himassa. Noooh, yksi päivä looomaan oon...

Huomenna sitten :fuckyeah:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pikanen välipala no. 2 meni naamaan ja sitten hiihtämään.

Mä olen niiiiiiiiin täpinöissä! Uhmasin maailmaa ja menin harkkoihin. Ja selvisi, että meidän esitys on tämän tyylinen!

Kappalekin on itseasiassa sama. Enää täytyy etsiä se sisäinen nainen. :( :D

Burrrrrleskiiiiiiiiiiiiiii!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Äärettömän tylsän näköistä puuhaa balettiin verrattuna. Blääh.. Oisit vaan jatkanut kunnon tanssien parissa.

Kai teillä on vähemmän vaatetta päällä?

Joo, meillä ei ole korkkareita.

Äärettömän tylsän näköistä puuhaa balettiin verrattuna. Blääh.. Oisit vaan jatkanut kunnon tanssien parissa.

Äläs nyt. Olisin mennyt nyt takaisin balettiin, mutta tunnit on lauantaisin ja olen aina sillon töissä. :(

Äläs nyt. Olisin mennyt nyt takaisin balettiin, mutta tunnit on lauantaisin ja olen aina sillon töissä. :(

Tuli mieleen et voisit kehittää semmosen modernin balettikoreografian tohon sun sigussakin olevaan LoG:n walk with me in helliin, sen tanssiesityksen nimi vois olla vaikka "Waltz with me in hell".

Tuli mieleen et voisit kehittää semmosen modernin balettikoreografian tohon sun sigussakin olevaan LoG:n walk with me in helliin, sen tanssiesityksen nimi vois olla vaikka "Waltz with me in hell".

Perkele. Olisko vähän siisti?

Back
Ylös Bottom