Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä oon koittanu miettiä koska pitäs talviloman ja mitä sillon puuhais sitte oikee... Lähtiskö johki vai ei... Visaisia juttuja![]()

Hyvää ystävänpäivää kaikille joilla on ystäviä!
Mitä ystävänpäivänä on tapana antaa toisille? Tää on eka ystävänpäivä millon mulla on akka, tekis mieli jotenki ilahduttaa sitä..
Tekisi mieli ostaa ensimmäinen oma auto eräästä liikkeestä mutta en ole kuitenkaan ihan varma vielä. Tänään olisi kuitenkin koeajo.
Ja kyseinen auto on kuin uusi; 2010 vuoden ja 16 000 km ajettu. Hieman vajaa kympin hintainen, joten tuohon rahaan saisi loisto pelin.
Mä oon koittanu miettiä koska pitäs talviloman ja mitä sillon puuhais sitte oikee... Lähtiskö johki vai ei... Visaisia juttuja![]()
Nyt kannattais päättää, turkki ei maksais meinaan paskan vertaa. -150e ystävänpäivätarjous aurinkomatkoilla. Meidän perheeltä olis 1100/viikko.. mutte en jaksa lähtee kun köpis maaliskuussa ja kesäkuussa toronto. Ei viitsi joka kuukausi olla jossain ulkomailla.
Nyt kannattais päättää, turkki ei maksais meinaan paskan vertaa. -150e ystävänpäivätarjous aurinkomatkoilla.

Millastas keliä siä on tähän aikaan vuodesta?![]()
Huhtikuus on hyvät kelit jos bookkaa sinne. 20-25 joka päivä eikä sada paljoakaa.

Oon kuullu et Leville kannattais lähtee pitää hyvää aikaa...
No MÄ :DNiin no olisha sinnekki kyl mahkut lähtee, jos pidän loman sillo ku alunperi suunnitteli...
Mitäs hianoo siä o? :D
No MĂ„ :D