Itse ihmetellyt samaa. Cooperissa tuskin 2000 menis.
Onneksi lajina on kehonrakennus. Siinä on ihan yksi lysti paljonko coopperissa menee.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse ihmetellyt samaa. Cooperissa tuskin 2000 menis.
Onneksi lajina on kehonrakennus. Siinä on ihan yksi lysti paljonko coopperissa menee.
Nuorena vaivannut rasitusastma vaivana edelleen.Kannattais muutama lenkki heittää vaikka ennen kun tuota treeniä alkaa tekemään, ukko on niin paskassa kunnossa oikeasti, että voisi luulla hänellä olevan jonkinlainen hengitystieinfektio noita aiempia treenejä kuvattaessa.
Minä en naura todellakaan. Näethän sen itsekin, ettei Mika pysty treenaamaan läheskään täydellä kapasiteetillään tuon tyylisiä treenejä, eikä sulla pitäisi olla siihen mitään sanottavaa. Kunto on todella huono, johtuipa se mistä tahansa ja sille kyllä pystyy astmankin puitteissa jotain tekemään. Tässä tullaan taas seuraavaksi siihen, etten ite ole lähimainkaan Mikan fysiikkaa ja kuinka hän on pystynyt kehittämään sen tuohonkin pisteeseen huonolla kunnolla, mutta olen melko varma siitä, että moni muukin näitä teidän 15min settejä katselleena on samaa mieltä kanssani, etenkin vähän kovemman koulukunnan edustajat. Eikä ole mikään tarkoitus "valittaa" tuosta asiasta, ihan keskustelua aikaan saadakseni mainitsin.Nuorena vaivannut rasitusastma vaivana edelleen.
Meg4M4n, Ilmarinen, Syrjis, F10, Pesis, Mentori, Hanska-Jone
Tossa nimimerkit, jotka nauraa, mut en uskois että naurais ite jos alkais keuhkot palamaan tosta syystä.
Nuorena vaivannut rasitusastma vaivana edelleen.
Tossa nimimerkit, jotka nauraa, mut en uskois että naurais ite jos alkais keuhkot palamaan tosta syystä.
Mä veikkaan, että kun se näkee mut, niin se tekeytyy rullakoksi ja olettaa etten huomaa.Meet Mike Nyyssölää vastaa lentokentälle kuhan tulee taas suomee ja heiluttelet sille iloisen näkösenä treeni kassia ja kameraa :D haluisin vaa nähä Mikan ilmeen :D :D
Mä veikkaan, että kun se näkee mut, niin se tekeytyy rullakoksi ja olettaa etten huomaa.

Huolestuttavaa tossa on se, että Nyyssis on loistava mukautumaan kaikkeen kamerankin edessä, niin se voi hyvinkin tekeytyä vaikka rullakoksi ja sitten katon, että missä helvetissä kaveri on.
Nuorena vaivannut rasitusastma vaivana edelleen.
Meet Mike Nyyssölää vastaa lentokentälle kuhan tulee taas suomee ja heiluttelet sille iloisen näkösenä treeni kassia ja kameraa :D haluisin vaa nähä Mikan ilmeen :D :D
Oikastaan nyt sen verran, että ei ollut kyse nauramisesta Mikan kunnolle, vaan ihan tuli mieleen tuo samainen "...voisi luulla hänellä olevan jonkinlainen hengitystieinfektio..".
millos tulee uutta jaksoa?