Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Helposti pystyy. Ottaa vaan läppärin/tabin/kännykän käteen ja menee pakkikselle :D

Mitä mä oon ymmärtäny niin kymmenessä vuodessa toi paikka on ainakin siinä mielessä muuttunu et siellä nykyään laskit dataa klo 18 alkaen tuvassa ja hakkaa jotain WoWia :jahas:

Meidän aikana koko yksikössä oli yhellä tyypillä läppäri. Hyvä et kännykät toimi vekaralla sillon :D

Minkä takia ylen uutiset nostaa etusivulleen tällästä näin isolla.
Unknown.webp

Kiinnostaako tää muka Suomessa jotakuta niin paljon? Oikee vittu hetki hetkeltä käydää läpi :face:
voi morjens mä sanon...

Luulisi, että nämä harvassa olevat plussapäivät eivät unohtuisi kovinkaan helpolla :hyvä:

Mä sokaistuin vaimolta saamastani ihailusta. Se veti jäätelöö ja kaikkee muuta hyvää safkaa kun meikä mutustaa parsaa, kanaa ja raejuustoo. Sit se aina tarjos mulle ja mä kieltäydyin niin se sano et "Sulla on kyllä käsittämätön itsekuri", oikeesti itkin yksin vessassa illalla et miks en maistanu :D

Minkä takia ylen uutiset nostaa etusivulleen tällästä näin isolla.

Kiinnostaako tää muka Suomessa jotakuta niin paljon? Oikee vittu hetki hetkeltä käydää läpi :face:
voi morjens mä sanon...

Keisari Palpatine jättää siis tehtävänsä.

pope-benedict-palpatine.jpg.webp

Onkohan tässä seuraava paavi?

darth-vader-124991.webp

Juu, pitkästä aikaa hyvä maanantai:) Mullakin olis lomaa, en vaan oikein osaa päättää koska pitäisin sen:)

Mullakin on tavallaan vaan puolikas loma ku ens viikon keskiviikkona pitäis ajella pohjanmaalle pokkaamaan jotain tunnustusta ja tukkalääkäriin ja sit pitäis sillon vkoloppuna olla puolustamassa SM-kultaansa vuoden ekoissa kisoissa. Möhmöh.

Töissä ei ollu ehkä ihan niin huikee maanantai kuin olisin toivonu. Päädyin kävelemään luokasta ulos. Pari minuuttia myöhemmin kun palasin takaisin niin luokassa oli hipihiljaista. Kannatti siis :D Oikeesti kävin vaan hakeen sopivan määrän ruutupaperia mutta lapset luuli että suutuin.

Töissä ei ollu ehkä ihan niin huikee maanantai kuin olisin toivonu. Päädyin kävelemään luokasta ulos. Pari minuuttia myöhemmin kun palasin takaisin niin luokassa oli hipihiljaista. Kannatti siis :D Oikeesti kävin vaan hakeen sopivan määrän ruutupaperia mutta lapset luuli että suutuin.

Itse tein kakaroille aina niin et en sanonu mitään, aloin vaan vetään viivoja taulunkulmaan. Hetken aikaa ku sitä oli tehny niin kaikki tuijotti monttu auki et mitäköhän tääkin tarkottaa.

En koskaan kertonu niille mut ainakin vielä 13 vuotiaisiin se tepsi :D

Otin itelle pienen timpuriprojektin näin maanantain kunniaksi. :D Saa näperrellä pari tuntia ku kokoaa uutta lipastoa osista. En aio hajota kertaakaan!

Sinulla on siis pitkä päivä luvassa, ja luultavasti päivän päätteeksi ei ole hylly edes kasassa.

Aliarvioit mua raakasti! Eiköhän toi oo pystyssä alta aikayksikön! (Mistä yksiköstä puhutaan? :rolleyes:) Mikäli keskeytyksiä ja huomionviejiä ei ilmeenny niin no probleemos! :lol2: Nytkin meneillään safka- ja mietintätauko.

Aliarvioit mua raakasti! Eiköhän toi oo pystyssä alta aikayksikön! (Mistä yksiköstä puhutaan? :rolleyes:)

Ei sitä kasassa olevaksi, jos se on aivan helkkarin vinossa, ja pysyy pystyssä jonkun jesarinpalasen ansiosta :D Pysyt vaan niissä pillerihommissa, ja jätät nuo hommat muille.

Käviskö galaktinen vuosi? (n. 226 miljoonaa vuotta)

Selviän kyllä nopiammin! :)

Ei sitä kasassa olevaksi, jos se on aivan helkkarin vinossa, ja pysyy pystyssä jonkun jesarinpalasen ansiosta :D Pysyt vaan niissä pillerihommissa, ja jätät nuo hommat muille.

Oon kyllä kätevä käsistäni, ällös huolehdi! :) Todistan vaikka myöhemmin ircissä kuvamatskulla. ;) Täytyy käydä välissä vielä kahveella ja salilla, mutta kyl se valmistuu hyvissä ajoin!

Selviän kyllä nopiammin! :)

Ohjelmistohommissa oon oppinu sen et aina kannatta kertoa se aika minkä arvioi kuluttavansa sen ko. projektin toteuttamiseen kolmella. Se osuu yleensä aika lähelle. Mut jos on vaikeuksia arvioinnissa niin pelaa varman päälle ja valitsee galaktisen vuoden aikayksiköksi! ;)

Mullakin on tavallaan vaan puolikas loma ku ens viikon keskiviikkona pitäis ajella pohjanmaalle pokkaamaan jotain tunnustusta ja tukkalääkäriin ja sit pitäis sillon vkoloppuna olla puolustamassa SM-kultaansa vuoden ekoissa kisoissa. Möhmöh.

No kyllä noi voidaan vielä laskea lomaksi:D
Hah, pitäisköhän kokeilla tota joku kerta jos kettuilu yltyy liikaa neukkarissa, kävelis vaan ulos:D ja tulis pokalla takaisin että kävin hakemassa tän mun pinksin tussin:D

Jaahas kahden viikon päästä teoriakokeeseen :/ toivottavasti menis ekalla läpi.

Aliarvioit mua raakasti! Eiköhän toi oo pystyssä alta aikayksikön! (Mistä yksiköstä puhutaan? :rolleyes:) Mikäli keskeytyksiä ja huomionviejiä ei ilmeenny niin no probleemos! :lol2: Nytkin meneillään safka- ja mietintätauko.

Sitte ku saat vihdoin valmiiks niin rymähtääki koko hylly :lol2: no ei vaa, mut toi kokoomis homma on melko vittumaista puuhaa huomasin ite viime viikolla sirkkeliä kootessa, mielummin oisin purkanut koko laitteen :D

Aamu aloitettiin vessanpöntöllä tiukoilla pudotussarjoilla, sitten siirryttiin toiseen päätyyn ja otettiin ensimmäinen sarja omilla. Toiseen sarjaan oli mehut sen verta poies, että jouduttiin ottamaan melkein alusta asti pakkotoistoja. Kolmas sarja jouduttiin aloittamaan hyvinkin yllättävästi, lepotauko ei todellakaan ollut riittävä. Ensimmäinen toisto tuli omilla, mutta sen jälkeen jouduttiin turvautumaan rest-pauseen ja pakkotoistoihin.

Huhhuh, olipahan tekemistä. Joskohan sitä uskaltas yrittää syödä jotain? Toivottavasti ei tuu samantien ylös, on nimittäin jäätävä nälkä jo tässä vaiheessa.

Back
Ylös Bottom