Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juttapäevä!
Koska pääsee seuraavan kerran kattoo rata-autoilua katuradalle.
Ei helvetti, että vihaan kenkien ostamista. Nyt pitäisi ostaa vedenpitävät kengät tohon keväälle, ja ei millään nappaisi. Olen viimeisen kuukauden aina vaan lykännyt tuota, koska se on vain niin perseestä mennä kenkäkauppoihin pyörimään.
Sen takia mäkään en rynnänny ovelle, kun oli vaan suht kevyt yövaatetus (as in villasukat :D ) päällä.No sulle ei sentään käynyt niin kuin mulle tuossa taannoin. Heräsin aamulla siihen, että "naapurin" ovikelloa rimputetaan. Rimputus ei lakannut, niin nousin sängystä (nukun about aina alasti enkä pukenut mitään päälle noustessa) katsoakseni ovisilmästä kuka siellä porraskäytävässä mekastaa. Samalla hetkellä kun saan sisäoven vedettyä auki, niin virolaiset raksamiehet rykäävät omilla avaimilla sisään. En ole koskaan nähnyt kenenkään jäätyvän niin pahasti.
Mähän siis puhun ihan omaa kieltä, yhtenä harvoista natiiveista. Aika hyvin oon kyllä saanu ihmisiä ympärilläni sitä oppiin. Tai ainakin kuunteleen sujuvasti.Mä olen niin paha sekasikiö kun vaan voi olla, on murresanoja Tampereelta, Jyväskylästä ja pk-seudulta. Paikkoja siis jossa olen asunut.
Sit kun sukujuuret on tuolla savossa ja karjalassa niin sieltä tulee sit vielä oma mauste mun puheenparteen. Vielä kun muutaman vuoden asuis Turussa niin kukaan ei ymmärtäisi mua enää.
Pyh! Ihan kohta avataan salmaripullo ja ruvetaan pelaan juomapeliä. Selvästi hyvä päivä.vois mennä nukkuu!
Pyh! Ihan kohta avataan salmaripullo ja ruvetaan pelaan juomapeliä. Selvästi hyvä päivä.
Juttapäevä!
Aion syödä pekonia ja rasvaisella juustolla höystettyä munakasta tuota katsoessani
Mulla on Missä X-pussi ja Geishalevy. Kyllä ny kelepaa nauraa lihaville!
Joku ääni pääni sisällä juoksutti minut 20.50 kauppaan ostamaan suklaalevyn ja karkkipussin. Siskoni, mikset sää oo ikinä sanonu, että oot ääni pääni sisällä?
Rumputaidot luokkaa Chuck Norris. :D
Kaksi tuntia ja 4 suuta kuluttivat pullollisen.Salmarilla juomapeliä. Aika hardcore!
Tai sit mä en oo koskaan pelannut kunnolla juomapeliä. Paitsi pullonpyöritystä!