Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No sulle ei sentään käynyt niin kuin mulle tuossa taannoin. Heräsin aamulla siihen, että "naapurin" ovikelloa rimputetaan. Rimputus ei lakannut, niin nousin sängystä (nukun about aina alasti enkä pukenut mitään päälle noustessa) katsoakseni ovisilmästä kuka siellä porraskäytävässä mekastaa. Samalla hetkellä kun saan sisäoven vedettyä auki, niin virolaiset raksamiehet rykäävät omilla avaimilla sisään. En ole koskaan nähnyt kenenkään jäätyvän niin pahasti.
Sen takia mäkään en rynnänny ovelle, kun oli vaan suht kevyt yövaatetus (as in villasukat :D ) päällä.

Mä olen niin paha sekasikiö kun vaan voi olla, on murresanoja Tampereelta, Jyväskylästä ja pk-seudulta. Paikkoja siis jossa olen asunut.

Sit kun sukujuuret on tuolla savossa ja karjalassa niin sieltä tulee sit vielä oma mauste mun puheenparteen. Vielä kun muutaman vuoden asuis Turussa niin kukaan ei ymmärtäisi mua enää.
Mähän siis puhun ihan omaa kieltä, yhtenä harvoista natiiveista. Aika hyvin oon kyllä saanu ihmisiä ympärilläni sitä oppiin. Tai ainakin kuunteleen sujuvasti.
Ymmärrän siis paremmin kuin hyvin millasta on olla sekasikiö, jota vain harvat ja valitut ymmärtää täydellisesti.

vois mennä nukkuu!
Pyh! Ihan kohta avataan salmaripullo ja ruvetaan pelaan juomapeliä. Selvästi hyvä päivä.

Onkos kukaan katsonut spartacus season kolmosta?

Törkeän hyvää jatkoa kakkos kaudelle!

Verta ja pilluja riittää :rolleyes:

Joku ääni pääni sisällä juoksutti minut 20.50 kauppaan ostamaan suklaalevyn ja karkkipussin. Siskoni, mikset sää oo ikinä sanonu, että oot ääni pääni sisällä?

Koska mää tiesin, että sydämessäs sää tietäisit kyllä! :haart: by the way. Sain sen tukkalääkäriajan sovittua! Iik.

Jos on ylimääräistä aikaa, ja olette metallin ystäviä, käyttäkää 6 minuuttia tämän artistin soolobiisiin. Kyseessä siis nykyisin Decapitated- bändin rumpali, mutta sitä ennen vain youtube-artisti. Rumputaidot luokkaa Chuck Norris. :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Voi saakeli, hanoista tulee vain jääkylmää vettä. Suihkuun siis vasta aamulla :face: Sulakkeessa siis jotain häikkää, luultavasti kuitenkin aamuun mennessä toimii. Koskaan en ole tämmöistä ongelmaa kokenut, kerta se on ensimmäinenkin.

Pitääpä jakaa tämä tännekin kun tulin hyvälle tuulelle tästä - Kiva nähdä etteivät ammattilaisetkaan ota itseään tai peliä turhan vakavasti.. hienoja persoonia & urheilijoita molemmat :)

Salmarilla juomapeliä. Aika hardcore!

Tai sit mä en oo koskaan pelannut kunnolla juomapeliä. Paitsi pullonpyöritystä!
Kaksi tuntia ja 4 suuta kuluttivat pullollisen.
Vanhana ja raihnasena jäin Majurin kanssa kotiin, kun muut lähti baariin.
[video=youtube_share;7y7PBV0uExI]http://youtu.be/7y7PBV0uExI[/video]
(Kaveri siis laitto tän mulle soimaan just ennen kun ne poistu ovesta :D )

Aikainen herätys aamuvuoroineen edessä ja yhä kukun täällä kuunnellen saissea. :lol2:

Back
Ylös Bottom