Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Meille sanottiin opiskeluiden alussa et toisin kuin nuorisopuolella, ruotsin kurssi tulee sit vikana vuonna. Eikä oo vielä kenenkään insinöörin paperit saamatta sen kurssin takia :D

Pöh. Meillä on jo virkamiesruotsi nyt ekana vuonna. Sain mä peruskurssista kakkosen... koska olin niin fiksu, että tiesin open kysyvän tentissä niitä asioita mistä me kirjoiteltiin aineita. Ja sen tiesin siitä, että tää oli mun kolmas ruotsin perusteiden kurssi...

- - - Updated - - -

Seitsemine! :rolleyes:

Vielä pahempi :(

Paska sanon minä. Täyspaska. Nyt ei niinku rullaa yhtään meikän suuntaan. Kaikki kussee!

Olikin menny tämmönen kommentti aivan ohi! Olitko se todella sinä, poromies?

Oot heti uskottavampi! :hyvä:

Lieköhän oikeasti kenenkään tutkintorätingit jääny saamatta sen pakollisen ruotsin kanssa?

Olen kuullut, että erittäinkin mielenkiintoisilla suoritteilla on vedetty se kurssi läpi, kun on muuten kaikki suoritukset läjässä.

Kaksoset, eli yks kumpaakin.
Ja jos lapset haluavat joskus nähdä kuvan isästään, niin Santse näyttää niille ilmakuvaa Pirkanmaasta ja sanoo että "isänne on todennäköisesti jossain tässä kuvassa"

:love:

Pakoputken villaako noi kipinät on? Vissii.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Lieköhän oikeasti kenenkään tutkintorätingit jääny saamatta sen pakollisen ruotsin kanssa?

Olen kuullut, että erittäinkin mielenkiintoisilla suoritteilla on vedetty se kurssi läpi, kun on muuten kaikki suoritukset läjässä.

En usko että kellään. Vähintään suullisella tentillä on menty läpi. Mä olin puoli vuotta opiskelemassa Prahassa ruohonkasvatusta ja puunhalausta (ja vähän metsänhoitoakin) ja kun en päässyt puunhalaajien tentistä läpi, piti mennä suulliseen uusintatenttiin. Suullinen tentti meni niin hyvin, että opettaja rohkeni kirjoittaa todistukseen Excellent. Mutta tähdensi vielä, että jos joku kysyy tiedänkö mitään metsänhoidosta, mun pitää vastata että en tiedä, koska se oli kuulemma totuus :D

Siellä nyt muutenkin opiskelu ja opetus oli vähän hohhoijjaa.

Pakoputken villaako noi kipinät on? Vissii.

Tod näk. Tai sitten jotain karstaa putkesta, kiekuu melko iloisesti tuolla rajoittimen tuntumassa, eli putkeen tulee pakopulssia aika ripeään tahtiin.

...........:face: arvatkaa kellä on palkkaria naamalla ja ympäri lattiaa? Jos syöt ja meinaat juoda samalla palkkarin, niin kannattaa ottaa huomioon ettei sitä palkkaria tarvi sekottaa joka välissä ja VARSINKAAN, jos se korkki on auki. :itku: Kait se imeytyy poskeltakin.

...........:face: arvatkaa kellä on palkkaria naamalla ja ympäri lattiaa? Jos syöt ja meinaat juoda samalla palkkarin, niin kannattaa ottaa huomioon ettei sitä palkkaria tarvi sekottaa joka välissä ja VARSINKAAN, jos se korkki on auki. :itku: Kait se imeytyy poskeltakin.

Pyr0 3 v? :D Pistää sheikkerin suulle ja heiluttaa sekä moshaa päätä samaan tahtiin niin ei mee palkkari hukkaan ja sekoittuu samalla... Varmaan menee nenänki kautta sisälle, mut se vaan nopeuttaa imeytymistä!

Eikö kukaan myönnä? Myhyy, elän ikuisessa epätietoisuuden tilassa...

Nyt on pakko ruvet vetään mannapuuroa et persus kasvaa! Ihan että saa sitten niitä megabootykuvia sinne vippipuolelle. Ehkä moon sen velkaa.

Siin on kunnon screameri pojjaat! 20Krpm :dance:

Nyt on ihku väsy, just sellanen et tietää körmähtävänsä heti ku menee goijaa jou. Nyt Simpsoniiii!

Nyt on ihku väsy, just sellanen et tietää körmähtävänsä heti ku menee goijaa jou. Nyt Simpsoniiii!

Samaa ilmassa, tekis vain mieli köllähtää! :zzzz:

Joo :D Tolla ois varmaan just siistiä naatiskella mutkapätkiä, kun meteli olis melkonen vaikka vauhti nyt ei vielä ihan älytön oliskaan, kun tehoa ei ole ihan kauheesti. Mitähän tos mahto olla.. Jotain 50-60hv? Ei pysty muistaa ei jaksa kvg.

e. Ja siinä ohitettava vois hetken kuunnella että mikä vittu sieltä tulee kun rupee survomaan pieniä sisään ja kerää vauhtia :lol2:

Siin on kunnon screameri pojjaat! 20Krpm :dance:

Ei mitää tollasta. Kyllä se erektoituminen tapahtuu tälläsestä äänestä.

Ei sinänsä mitään vikaa, mutta liian tavanomaista. Ei aiheuta erektioita :(

Back
Ylös Bottom