Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Japanissa ollessa bongasin Gatsbyn vahat ja ovat siitä lähtien olleet käytössä. Latasin niitä pinkkiä ja purppuraa mukaan sieltä perkeleesti ja kun loppui, niin tilasin briteistä kun sieltä saa. Sit kun kävin Hong Kongissa, niin ilokseni löysin samaa sieltä ja toin taas karmeen kasan.

Jos pyörit siellä Jaappanissa, niin kato jos tota Bronsonin hiusöljyä ois jääny jonku kaupan hyllylle. Must-tuote!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Haha, hyviä mainosvideoita tulloo! Pahin repeeminen tuli tossa Bronsonin setissä ku japski toteaa "Mandom... aitoa.." kohdassa 1:34 -> :D

Mikelle kyssäri; paljonko menee fyrkkaan matkustukseen vuodessa? Lähinnä lentoihin yms. kun käy jossain päin maailmaa kuvaamassa taustoja tms.. Entä tuleeko lomailtua? Jos niin missä?

Mikelle kyssäri; paljonko menee fyrkkaan matkustukseen vuodessa? Lähinnä lentoihin yms. kun käy jossain päin maailmaa kuvaamassa taustoja tms.. Entä tuleeko lomailtua? Jos niin missä?
Riippuu ihan paljonko tulee mentyä, en kamalasti käy kun ei ole hirveesti kiinnostavia paikkoja. Jos en valokuvais, niin ei kiinnostais pätkääkään mennä minnekään. Esim mua ei sais maksamallakaan makaamaa jonnekin rannalle tuhoamaan ihoa aurinkoon.

Riippuu ihan paljonko tulee mentyä, en kamalasti käy kun ei ole hirveesti kiinnostavia paikkoja. Jos en valokuvais, niin ei kiinnostais pätkääkään mennä minnekään. Esim mua ei sais maksamallakaan makaamaa jonnekin rannalle tuhoamaan ihoa aurinkoon.

Onko maailman näkeminenkin aivan perseestä?

Ihon polttaminen kyllä pilaa ihoa sekä liiallinen auringon ottaminen yleensäkin, mutta siis voihan sitä aurinkoa ottaa hyvällä maulla jolloin ei pilata ihoa (päinvastoin) ja saadaan myös monia muita terveysvaikutuksia ;)

Ja en siis sano, että auringossa makoilemisesta on pakko tykätä.

Onko maailman näkeminenkin aivan perseestä?
Ei, mut ei kiinnostais muuten, jos en valokuvais.

Ihon polttaminen kyllä pilaa ihoa sekä liiallinen auringon ottaminen yleensäkin, mutta siis voihan sitä aurinkoa ottaa hyvällä maulla jolloin ei pilata ihoa (päinvastoin) ja saadaan myös monia muita terveysvaikutuksia ;)

Ja en siis sano, että auringossa makoilemisesta on pakko tykätä.
Vaalea iho on terveen näköisempi ja IMO parempi. En pidä ite rusketuksesta laisinkaan.

En sitten niin päivääkään. Sen voin sanoa, että se koulu meni totaalisesti hukkaan. 3 vuotta elämästä aivan kaivoon. Sieltä ei jäänyt edes kavereita messiin, enkä pesääkään saanut. En hengannut niiden koulukavereiden kanssa koulun ulkopuolella ja muutenkin turhaa hommaa. Tosin jos en olis mennyt siihen kouluun, olisin mennyt jonnekin muualle ja sitten en olis tässä tilanteessa jossa nyt. Olisin varmaan jossain varastohommassa kun en mennyt lukioonkaan, josta olis päässyt vähän pidemmälle. Enkä alkais ite sähköjä tekeen kun ei ole lupia. Enkä enää osaiskaan.

Niin ja vihaan nikkarointia ihan helvetisti kun en osaa mitään. Oon aivan käsi käsistäni, faija ja sen faija oli puuseppätaidoilla varustettu ja mä en osaa helvetti edes kaarnalaivaa veivaa.

Minkälaiset paperit sä sait sieltä?

Onko kiinnostusta käydä kuvaamassa vaikkapa Etelä-Ameriikassa. Jossain brasseissahan olis hyvää taustaa kuviin ja ainakin kamppailu laji skene aika vahva.

Ei kamalasti. Mitkä kiinnostais olis Islanti, Färsaaret, Alaska, Uusi-Seelanti, Pohjois-Korea(ultimaalinen kuvausmesta), Siperia, Nevada. Paikka jonne en menis ilman, että mulle maksetaan kaikki matkakulut ja päälle 10 tuhatta euroa ja annettais vielä helikopteri kuskin kanssa rajattomaan käyttöön, olisi Thaimaa. Vastemielinen maa kaikilla mittareilla.

Itse en osaisi lähteä vaan löhöilemään jonnekkin vaan reissun pitäis olla aika vahvasti sidoksissa harrastamiseen. Patikointia, kalastusta, pyöräilyä, melontaa jne.

Itse en osaisi lähteä vaan löhöilemään jonnekkin vaan reissun pitäis olla aika vahvasti sidoksissa harrastamiseen. Patikointia, kalastusta, pyöräilyä, melontaa jne.

Just noin, harrastusten vieminen muualle on just parhautta jos matkusteluun liitetään. Tekee samoja juttuja, mutta ihan eri maisemissa. Kalastelijatkin voisivat olla Alaskassa aika taivaassa.

Ei kamalasti. Mitkä kiinnostais olis Islanti, Färsaaret, Alaska, Uusi-Seelanti, Pohjois-Korea(ultimaalinen kuvausmesta), Siperia, Nevada. Paikka jonne en menis ilman, että mulle maksetaan kaikki matkakulut ja päälle 10 tuhatta euroa ja annettais vielä helikopteri kuskin kanssa rajattomaan käyttöön, olisi Thaimaa. Vastemielinen maa kaikilla mittareilla.

Vahvaa mielipidettä Thaimaasta. Oletko käynyt paikanpäällä, vai mistä tämä kumpuaa

Vahvaa mielipidettä Thaimaasta. Oletko käynyt paikanpäällä, vai mistä tämä kumpuaa
Ei mun tartte joka paikassa käydä todetakseni, etten paikasta pidä. Kai sielläkin on paikkoja, joita ei ole raiskattu turismilla ja jossa ei seksiturismi ole järjettömällä tasolla.

[video=youtube_share;o1np9AHF-pc]http://youtu.be/o1np9AHF-pc[/video]

Kyllä joku Phuket, Samui ym on imo niin hirveitä paikkoja, että vaikka ilmaiseksi pääsisi niin himaan jäisin paljon mielummin. Mutta kyllä tuoltakin löytyy ihan mukavia ja rauhallisia paikkoja ilman läskejä suomalaisia syömässä sormin hienossa ravintolassa 3 promillen humalassa joku nuori thai tyttö kainalossa. Pitää vaan mennä paikkoihin mihin ei tehdä pakettimatkoja.

Ei mun tartte joka paikassa käydä todetakseni, etten paikasta pidä. Kai sielläkin on paikkoja, joita ei ole raiskattu turismilla ja jossa ei seksiturismi ole järjettömällä tasolla.

[video=youtube_share;o1np9AHF-pc]http://youtu.be/o1np9AHF-pc[/video]

Hyvä dokumentti oli kyl. ja hauska :D

Muistankohan nyt väärin vai suositteliko Mike jotain ainetta tummiin silmänympäryksiin? Tais olla jotain todella kallista, mutta hyvää. Mikähän se oli ja mistä sitä saa?

Back
Ylös Bottom